کدخبر: ۳۲۶۰۷
تاریخ خبر:

جنایت هولناک مادر؛ قتل مهسا ۱۸ ماهه در اوج فقر و بدبختی

یک مادر به دلیل فشارهای اقتصادی و شرایط دشوار خانوادگی، دست به جنایتی هولناک زد و دختر ۱۸ ماهه‌اش را به قتل رساند. این حادثه در دادگاه کیفری استان تهران بررسی شد و جزئیات دردناکی از زندگی این زن فاش شد.

جنایت هولناک مادر؛ قتل مهسا ۱۸ ماهه در اوج فقر و بدبختی

محاکمه در دادگاه

روز گذشته، زنی با رخساری رنگ‌پریده وارد دادگاه کیفری استان تهران شد تا به اتهام قتل دختر ۱۸ ماهه‌اش محاکمه شود. در این جلسه دادگاه، که به ریاست قاضی قربان‌زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد، این زن باید به سوالات قضات پاسخ می‌داد.

روایت مادر از جنایت

این زن که مرجان نام دارد، به شرح واقعه پرداخت و گفت: "صدای مهسا هنوز در گوش‌هایم می‌پیچد. آن روز لعنتی، صدای مهسا امانم را بریده بود، اما نه شیری برای سیر کردنش داشتم و نه پولی برای خرید شیر خشک." او افزود که داروخانه محل دیگر شیر خشک قسطی به او نمی‌داد و بهزیستی نیز دخترش را قبول نکرده بود.

مرجان ادامه داد: "به خاطر این فشارها می‌خواستم خودکشی کنم، اما از ترس اینکه همسرم به دخترم تجاوز کند، تصمیم گرفتم او را خفه کنم." او توضیح داد که همسرش معتاد به شیشه بود و تهدیدات و توهمات او مرجان را به این تصمیم وحشتناک کشاند.

سابقه‌ی دستگیری و محاکمه

مرجان، هفت سال پیش در یاخچی آباد تهران به اتهام قتل دختر ۱۸ ماهه‌اش بازداشت شد. او پس از اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل شد و در نخستین مرحله رسیدگی به پرونده، شوهرش اعلام گذشت کرد. مرجان به خاطر اختلالات خلقی تحت درمان قرار گرفت و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شد. او سپس از همسرش جدا شد و با مرد دیگری ازدواج کرد.

زندگی جدید پس از زندان

مرجان پس از آزاد شدن از زندان با مردی ورزشکار ازدواج کرد و از او یک پسر یک سال و نیمه دارد. در دادگاه، وقتی مرجان پسرش را دید، با چشمان گریان در جایگاه متهمان نشست و به سوالات قضات پاسخ داد.

سوالات قضات و اظهارات متهم

قاضی از مرجان پرسید چرا فرزندش را کشت و او پاسخ داد که به خاطر شوهر معتادش که به دخترشان مشکوک بود، دست به این کار زد. مرجان توضیح داد که شوهرش به مواد مخدر معتاد بود و توهم داشت که مهسا فرزند او نیست. او همچنین گفت که شوهرش برای تأمین هزینه مواد مخدرش حتی می‌خواست او را به دوستانش بفروشد.

مرجان ادامه داد که به دلیل فشارهای ناشی از نبود شیر برای دخترش و نداشتن پول برای خرید شیر خشک، تصمیم گرفت خودش و دخترش را از بین ببرد.

درخواست عفو و بخشش

مرجان در پایان محاکمه از قضات درخواست عفو و بخشش کرد و گفت: "در کل حدود ۳ سال و ۲ ماه در بازداشت بودم و از شما قضات خواستار عفو و بخشش هستم." در پایان جلسه، قضات ختم جلسه را اعلام کردند و بر اساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی، پس از شور حکم خود را صادر خواهند کرد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی