کدخبر: ۳۲۳۷۷
تاریخ خبر:

حضور سر زده مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب صبح امروز به صورت سر زده به مجلس شورای اسلامی رفت.

حضور سر زده مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب که نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره جاری هم بود، امروز به صورت سر زده و بدون اطلاع قبلی به مجلس رفت.

حضور پزشکیان در مجلس با غافلگیری نمایندگان و رئیس مجلس همراه بود. پس از حضور پزشکیان در مجلس و خوش و بش او با نمایندگان، بر روی صندلی خود در مجلس شورای اسلامی نشست.

رئیس جمهور منتخب با حضور در مجلس با بیان اینکه کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

مسعود پزشکیان با حضور در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم؛ ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم. با رای مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیاز‌های مردم باشم.

 مهدی کوچک زاده نماینده مجلس در صحن علنی هم در نطقی خطاب به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: رئیس جمهور محترم شما دعوت به وحدت می‌کنید ولی نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق، محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.

وی افزود: محمدجواد ظریف که در کارگروه‌هایش آدم‌هایی که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند را انتخاب کرده که وزیر معرفی کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی