کدخبر: ۱۳۹۶۰
تاریخ خبر:

پایان سریال حیثیت گمشده؛ جنایتکار اصلی سریال حیثیت گمشده که بود؟

قسمت نهم و پایانی سریال حیثیت گمشده از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پایان سریال حیثیت گمشده؛ جنایتکار اصلی سریال حیثیت گمشده که بود؟

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و بازی مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه ساخته و در نه قسمت روزهای جمعه منتشر شد. 

روایت این سریال روایت مردی با نام امیر است که در حادثه‌ای همسرش را از دست می‌دهد. همسر او در زمان مرگ باردار است، در حالی که امیر و هاجر پیش از این بچه‌دار نمی‌شدند.

امیر به هاجر توجه نمی‌کرد و بیشتر به دنبال رفیق بازی و قمار بود و هاجر که پدر معتادی داشت پیش از مرگ به فروش مواد مخدر رو آورده بود. 

هاجر که برای پدرش مواد مخدر تهیه می‌کرد، برای کسب پول خودش تبدیل به خورده فروش می‌شود و از مواد فروشی به نام اسماعیل مقداری مواد مخدر برای توزیع می‌گیرد. اما موادهای هاجر را میدزدند و او برای جبرن خسارت اسماعیل مجبور به کارهای دیگر می‌شود. در این شرایط بود که هاجر با کودکی کرایه‌ای تصادف می‌کند و کشته می‌شود. در بیمارستان مشخص می‌شود که هاجر باردار بوده است و امیر با توجه به اینکه بچه‌دار نمی‌شدند، به هاجر شک می‌کند و به دنبال حیثیت گمشده خودش می‌رود.

پدر امیر هم فردی لاابالی و قمارباز بوده است و بدلیل اینکه خانه‌اش را به فرد پولداری به نام فرشاد باخته بود، تهمینه دخترش را به زور مجبور به ازدواج با فرشاد می‌کند.

پس از مرگ هاجر، امیر در جتسجوی سرنوشتی که هاجر از سر گذرانده میوفتد و با اسماعیل آشنا می‌شود. در یک یک درگیری متوجه می‌شود که اسماعیل صرفا به هاجر مواد داده است و نقش دیگری نداشته است. امیر که اسماعیل را از مردن نجات می‌دهد رابطه دوستانه‌ای با او پیدا می‌کند و در نهایت و با کمک سهیلا، دوست هاجر متوجه می‌شود که هاجر در مراسم‌هایی که در آن افراد پولدار و ناسالم جمع می‌شدند حضور پیدا می‌کند. در نهایت و پس از کشته شدن سهیلا، امیر به فرشاد (شوهر خواهرش) می‌رسد و او را مسبب مشکلاتش می‌داند و او را می‌کشد.

اما این پایان سریال نیست و در پایان سریال امیر متوجه می‌شود که تمام این اتفاقات نقشه فرد دیگری بوده است و آن فرد تهمینه بود. تهمینه که هم از فرشاد منتفر بود و هم به دلیل ازدواج ازدواجی با امیر و بالاکشیدن خانه پدری توسط امیر و ترد شدنش از هر دو این افراد کینه داشت، نقشه می‌کشد که امیر فرشاد را بکشد و خودش به زندان بیوفتد. در سکانس پایانی تهمینه به ملاقات امیر در زندان می‌رود و به او می‌گوید که تمام این اتفاقات نقشه او برای انتقام از امیر و فرشاد بوده است.

حیثیت گمشده هم از سریال‌هایی بود که در زمان پخش با اقبال نسبی مخاطبان شبکه نمایش خانگی مواجه شد و پس از نه قسمت به پایان رسید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی