کدخبر: ۲۸۳۱۴
تاریخ خبر:

زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه + خلاصه داستان

ساعت پخش سریال هشت و نیم دقیقه در آی فیلم چه زمانی است ؟ برای مشاهده جزئیات سایت پنجره را دنبال کنید

زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه + خلاصه داستان

سریال هشت و نیم دقیقه یکی از سریال های زیبای ایرانی است که در آن بازیگران مطرحی مشغول به بازی شدند و خوش درخشیدند. سریال هشت و نیم دقیقه در حول خانواده ای میچرخد و پسری زودتر از پدرش به رحمت خدا رفته و الان تمامی سعی بر این است تا ثابت شود ضد این اتفاق افتاده است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر درباره سریال هشت و نیم دقیقه اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سریال هشت و نیم دقیقه

داستان سریال هشت و نیم دقیقه؛ از آغاز تا آخر

سریال هشت و نیم دقیقه درباره یکتا دختر شهرستانی و تحصیل کرده ای است که توجه تاجیک صاحب کارخانه ای را که در آن کار می کند جلب کرده و با پسر بزرگ او امیر ازدواج می کند. او عروس و معتمد پدر شوهر است و فرزندی خردسال به نام طاها دارد.

پسر دیگر خانواده به نام احسان با فروغ دختر شریک سابق پدرش در همین کارخانه ازدواج کرده و فرزین برادر فروغ نیز تا چند سال پیش در همین جا کار می کرد اما یکتا از خلافکاری های فرزین مطلع و فرزین با آبروریزی از کارخانه اخراج شد.

فرزین به خاطر این اتفاق و همچنین بنا به دلیل دیگری که یکتا را مسبب مرگ پدرش نیز می داند از او کینه به دل می گیرد و به دنبال فرصتی برای انتقام است.

تاجیک و پسرش امیر در یک تصادف مشکوک مصدوم می شوند و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می کنند.

فرزین به یلدا که خواهر یکتا است ابراز عشق می کند تا او را هم در نقشه انتقامش قرار دهد و از طرفی فروغ که مدت هاست در حسرت فرزند است باردار شده اما در کشمکشی که با یکتا دارد جنینش را از دست می دهد و دیگر نمی تواند بچه دار شود و این اتفاق دشمنی ها را عمیق تر می کند.

در سوی دیگر ماجرا معلوم می شود امیر هشت و نیم دقیقه از پدرش زودتر فوت شده است. طبق قانون اگر فرزند زودتر از والدین فوت کند ارثی به او تعلق نمی گیرد. به این ترتیب تمام ارثیه تاجیک به پسر دیگرش احسان می رسد.

یکتا و فرزندش به سختی می افتند و روزگار پردردری را تجربه می کنند تا این که در نهایت معلوم می شود تاجیک زودتر از امیر فوت کرده اما فرزین گواهی پزشکی قانونی را جعل کرده است.

همچنین معلوم می شود احسان فرزند واقعی تاجیک نیست و فرزندخوانده او است و ارثیه ای به وی نمی رسد.

تعداد قسمت های سریال هشت و نیم دقیقه

بعد از دو انتخاب ناموفق بالاخره مسئولین شبکه آی فیلم تصمیم گرفتند تا سریال زیبا را جایگزین سریال گیلدخت نمایند، این سریال در ساعت ۲۲ هرشب به غیر از پنجشنبه ها به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، در این زمان سریال ها به صورت دو قسمتی از این شبکه پخش می شوند، سریال  در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای توسط شهرام شاه‌حسینی و گروه نویسندگی آزیتا ایرایی، بابک کایدان و علی دادرس به تهیه کنندگی بهروز مفید در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است که به صورت دو قسمتی و در ۱۵ قسمت از امشب پخش خواهد شد.

سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگر نقش

شبنم قلی‌خانی یکتا مهاجر

پژمان بازغی امیر تاجیک

سام درخشانی احسان تاجیک

سیامک اطلسی مهندس علی‌اکبر تاجیک

آشا محرابی فروغ رحیمی

بهرنگ علوی فرزین رحیمی

الهه حصاری یلدا مهاجر

مزدک رستمی نیما مهاجر

فرناز رهنما نسرین مقدم

بهرام ابراهیمی نورایی

محمد فیلی صابر

مهری آل‌آقا بهجت

المیرا دهقانی مادر احسان

طوفان مهردادیان پیمان اخوان

شیرین اسماعیلی بهاره

شهرام شاه‌حسینی مهران

معصومه رحمتی حمیده

حسین پهلوان‌زاده وحید

آزاده ثابتی الهه نصیری

حسام رحیمی‌منش طاها تاجیک

هشت و نیم دقیقه با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر ودفاع از حقوق یکسان خانواده می پردازد.

این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می کشد./دلبرانه

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی