کدخبر: ۲۹۷۴۵
تاریخ خبر:

بیوگرافی همه بازیگران سریال زخم کاری + عکس ، نقش‌ها و ساعت پخش سریال

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال زخم کاری + عکس ، نقش‌ها و ساعت پخش سریال

زمان پخش سریال زخم کاری 3 : انتقام

نام فصل سوم : انتقام

تاریخ پخش : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

زمان پخش : ۸ صبح

پلتفرم پخش : فیلیمو

فصل سوم سریال پرطرفدار زخم کاری با نام انتقام از جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ساعت ۸ صبح به طور اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. مالک بار دیگر به میدان مبارزه باز می‌گردد تا انتقام خود را از دشمنانش بگیرد. در این فصل، شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز خواهیم بود که داستان را پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کنند.

انتظار می‌رود “زخم کاری ۳” با داستانی پرکشش، گره‌افکنی‌های ماهرانه و بازی‌های درخشان بازیگران، بار دیگر نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال تبدیل شود. اگر از طرفداران دو فصل قبلی زخم کاری هستید، به‌هیچ‌وجه تماشای فصل سوم را از دست ندهید! همراه با زخم کاری ۳ به دنیای پر از راز و رمز و انتقام مالک قدم بگذارید و از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید!

سریال زخم کاری ۳

خلاصه داستان سریال زخم کاری

مالک که در پایان فصل اول از مرگ نجات پیدا کرده، به‌دنبال انتقام از مقتدی و قاتلان خانواده‌اش است. او در این راه با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شود و دشمنان جدیدی پیدا می‌کند.

نفس، دختر مالک، که در فصل اول به قتل رسیده بود، در فصل دوم به‌طور معجزه آسایی زنده می‌شود. بازگشت نفس رازهای جدیدی را برملا می‌کند و داستان را پیچیده‌تر می‌کند.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌های ایرانی، درحال‌حاضر با داستانی جذاب و بازی قوی بازیگران، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. دراین مقاله، به بیوگرافی بازیگران این سریال می‌پردازیم و زندگینامه هریک از بازیگران را بررسی می‌کنیم.

جواد عزتی در زخم کاری ۳

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

محمدجواد عزتی، بازیگر نقش مالک در سریال زخم کاری، یکی از محبوب‌ترین بازیگران ایران است که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

عزتی در ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال قصه‌های شبانه به تلویزیون راه یافت و با بازی در سریال‌های مهران مدیری به شهرت رسید.

او تاکنون چندین جایزه دریافت کرده است و سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. عزتی در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان پول‌سازترین بازیگر ایرانی معرفی شد و در سال ۱۴۰۰ نیز در مجموعه زخم کاری و فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان حضور داشته است.

زخم کاری

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا بخشی

رعنا آزادی‌ور، بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری، یکی از بازیگران توانمند ایرانی است که با بازی در این سریال، بار دیگر استعداد خود را به اثبات رساند.

آزادی‌ور در ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک به سینما راه یافت.

آزادی‌ور در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم درباره الی نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد و در سال ۱۴۰۰ برای بازی در سریال زخم کاری برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

سریال زخم کاری انتقام

مهراوه شریفی نیا در نقش پانته آ

مهراوه شریفی‌نیا هنرپیشه محبوب ایرانی، زاده‌ ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ است. او از کودکی در کنار پدر و مادر خود، محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان که هردو از بازیگران به‌نام ایرانی هستند، در فیلم و سریال‌هایی مانند دزد عروسک‌ها به ایفای نقش پرداخت.

وی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته موسیقی کلاسیک، به‌طور جدی وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.

شریفی‌نیا سپس در سریال‌های محبوبی مانند قلب یخی (در نقش شیوا) و خداحافظ بچه (در نقش لیلا) به ایفای نقش پرداخت. مهراوه در مجموعه تلویزیونی کیمیا، برای اولین‌بار به‌عنوان نقش اول یک سریال حضور پیدا کرد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.نجوا صاحب الزمانی در نقش الهامنجوا صاحب الزمانی، بازیگر جوان ایرانی، فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد گرگان است و فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۹۵ با حضور در کلاس‌های بازیگری اساتیدی مانند پانته آ پناهی و رضا گوران آغاز کرد.

صاحب الزمانی در کارنامه هنری خود سابقه بازی در سریال‌های خط تماس، روزهای ابدی (ساخته جواد شمقدری) و پرگار (ساخته شهرام شاه حسینی) را دارد. او در سریال زخم کاری ۲ در نقش الهام، یکی از دوستان میثم و جاوید که در هلدینگ ریز آبادی مشغول کار است، ایفای نقش می‌کند. الهام فریب وعده‌های طلوعی و شفاعت را می‌خورد و به‌همراه جاوید تصمیم می‌گیرند به میثم خیانت کنند؛ اما سمیرا از نقشه آن‌ها مطلع شده و از آن‌ها انتقام می‌گیرد.بازی نجوا صاحب الزمانی در سریال زخم کاری مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و او را به‌عنوان یک استعداد نوظهور در عرصه بازیگری معرفی کرد.

نگار نیکدل

  نگار نیکدل در نقش شیدا شفاعت

نگار نیکدل یکی از بازیگران دهه هفتادی سینمای ایران، در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. مادر او میترا بهرامی، گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است که در نگارش فیلمنامه هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به پوران درخشنده کمک کرده است.

نگار بازیگری را به‌طور رسمی از سال ۱۳۹۷ با فیلم کوتاه رهایی آغاز کرد و سپس در سریال رحیل به‌عنوان نقش مکمل حضور یافت؛ اما نقطه عطف کارنامه هنری او بازی در سریال زخم کاری ۲ بود.

او در این سریال نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان) را ایفا کرد؛ شیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست بود که ماجرایی عاشقانه با میثم مالکی در این سریال داشت. نگار نیکدل باوجود تجربه کم، به‌خوبی توانست از پس این نقش بربیاید و بازی قابل‌قبولی ارائه دهد.

سریال زخم کاری انتقام

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیز دیرباز یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد ایرانی، در ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران متولد شد و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز پیش از علاقه به بازیگری، به رشته الکترونیک علاقه داشت و دیپلم خود را در این رشته گرفت.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم دختران انتظار به سینما راه یافت. دیرباز در کارنامه هنری خود آثاری مانند دوئل (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر)، اخراجی‌ها (یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران) را دارد.

او یکی از بازیگران شناخته‌شده ایرانی است و با بازی قوی و متنوع خود، موفق‌به کسب جوایز متعددی شده است. نقش او در سریال زخم کاری، یکی از چالش‌برانگیزترین نقش‌های کارنامه هنری او است.

دیرباز در این سریال، نقش مسعود طلوعی، یک مرد قدرتمند و مرموز را بازی می‌کند که در انتقام از قاتلان خانواده خود، دست‌به کارهای خطرناکی می‌زند.

سریال زخم کاری

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

مرتضی امینی‌تبار، بازیگر اصالتاً افغانی، در سال ۱۳۷۸ در شهر قم به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته بازیگری به پایان رساند و در ۲۱ سالگی با بازی در سریال زخم کاری به شهرت دست یافت.

مرتضی امینی‌تبار زمانی‌که ۱۵ سال داشت، در یک شبکه انگلیسی زبان به‌عنوان مجری به فعالیت پرداخت؛ اما بعد از آن به تئاتر روی آورد و در سن ۱۷سالگی در سال ۱۳۹۵ به‌صورت حرفه‌ای بازیگری را آغاز کرد. پس از یک سال، با قبولی در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه‌های تهران، به تهران رفت و تحصیل خود را در آن‌جا ادامه داد.

الهه حصاری

الهه حصاری در نقش کیمیا

در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری، به معرفی الهه حصاری می‌پردازیم. الهه حصاری، بازیگر متولد سال ۱۳۶۹ در تهران، یکی از بازیگران با استعداد و پرکار ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی در رشته تربیت بدنی است.

حصاری در دوران دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان فعالیت می‌کرد و پس از آن، در مؤسسه فرهنگی هنری “چهره‌های ماندگار” دورهٔ بازیگری را با موفقیت به پایان رساند.

او بلافاصله با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، آشنا شد و با کمک او وارد حوزه بازیگری حرفه‌ای در سینما شد و اولین تجربه سینمایی خود را در فیلم “تاکسی نارنجی” به کارگردانی وحیدزاده در سال ۱۳۸۷ کسب کرد. شایان ذکر است، الهه حصاری نقش “برکه” را نیز در مجموعه نمایش خانگی “ممنوعه” ایفا کرده است.

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سعید چنگیزیان، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. چنگیزیان به‌دلیل علاقه به کارگردانی، تحصیلات خود را در رشته کارگردانی در دانشگاه سینما و تئاتر به اتمام رسانده است. فعالیت او در حوزه سینما با بازی در فیلم “خداحافظ رفیق” به کارگردانی بهزاد بهزادپور در سال ۱۳۷۷ آغاز شد.

زخم کاری ۲

مهران غفوریان در نقش رضا شفاعت

مهران غفوریان، بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی، در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. او رشته تحصیلی خود را در زمینه نقاشی دانشگاهی تکمیل کرده است.

فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد؛ اما بسیار زود با ورود به‌عرصه کارگردانی نیز به شهرت دست یافت. در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر و بازی در این سریال به محبوبیت بالایی رسید.

غفوریان در سال ۱۳۸۲ برای بازی در ” زیر آسمان شهر ” برنده جایزه بهترین کارگردان از جشنواره تلویزیونی حافظ شد و در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم سینمایی ” نقطه چین ” نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

سریال زخم کاری

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک، بازیگر جوان و با استعداد ایرانی، در تاریخ ۱۹ آذر سال ۱۳۷۴ در تهران متولد شد. او با شرکت در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام، به فعالیت هنری خود پرداخت.

ملک با بازی در دو فیلم کوتاه به نام ” کافه فراموشی ” و ” چاه سرخ “، توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود و به‌عنوان بازیگر در دو نمایشنامه ” مکبث ” و ” ایوب‌خان ” موفق‌به نقش آفرینی شود. نقش‌آفرینی او در نقش اصلی آیسان در سریال نمایش خانگی “سقوط” با موضوع داعش، به شهرت بیش‌ازپیش او منجر شد.

سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی

جواد هاشمی، بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی، در سال ۱۳۴۴ در محله نواب تهران متولد شد. او در رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل شد.

هاشمی فعالیت هنری خود را با بازیگری در تله‌فیلمی آغاز کرد و در همان زمان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود. او به خاطر بازی قوی خود در این تله‌فیلم مورد توجه قرار گرفت و از آن پس به‌عنوان بازیگر در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخت. هاشمی به خاطر نوع پوشش و آرایش چهره‌اش اغلب در نقش شخصیت‌های مذهبی و اسلام‌گرا به کار دعوت می‌شود.

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی در نقش سودابه

آخرین بازیگری که در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری معرفی خواهیم کرد، مائده طهماسبی نام دارد. مائده طهماسبی، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و مترجم تئاتر، سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۳۶ در شهر بابل به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

طهماسبی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۶ با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم سینمایی ” دایره ” به‌عنوان بازیگر به سینما معرفی شد.

وی در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش ” گزارش ” به آکادمی هنری مشغول به فعالیت شد. او همچنین در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم سینمایی ” ستاره ها در سقف ” برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

نقد و بررسی سریال زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، باوجود استقبال اولیه، نقدهای مختلفی را دریافت کرد. برخی از منتقدان معتقدند که این فصل ضعف‌های زیادی در داستان و فیلم‌نامه دارد، برخی از اتفاقات و سرعت نامناسب روایت، به اندازه فصل اول جذاب نیست و داستان آن کشش لازم را ندارد.

درمقابل، برخی دیگر از بازی قوی بازیگران، به‌خصوص جواد عزتی، کارگردانی خوب محمد حسین مهدویان و فضاسازی مناسب سریال تمجید کرده اند و موسیقی متن و فیلمبرداری سریال نیز قابل قبول ارزیابی شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی