کدخبر: ۳۱۴۶۲
تاریخ خبر:

بیوگرافی پاشا رستمی، حامدِ سریال لحظه گرگ و میش + عکس‌های جدید

حامد لحظه گرگ و میش: سریال لحظه گرگ و میش یکی از پرطرفدارترین سریال ها بوده و زندگی شخصی بازیگران آن تا حد زیادی مورد علاقع مخاطبان بوده است. یکی از بازیگران این سریال پاشا رستمی بازیگر جوان و خوش چهره کشورمان است.

بیوگرافی پاشا رستمی، حامدِ سریال لحظه گرگ و میش + عکس‌های جدید

پاشا رستمی تیر 1363 در تهران به دنیا آمده است. نخستین فعالیت هنری پاشا رستمی و در واقع حضور او در عرصه بازیگری در سال 1387 و با سریال همه بچه‌های من بوده است. آقای پاشا رستمی در رشته مهندسی کشاورزی درس خوانده است.

پاشا رستمی

بیوگرافی پاشا رستمی، حامد لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان در تیر ماه سال 1363 به دنیا آمده است. چنانچه گفتیم او در رشته مهندسی کشاورزی درس خوانده و همچنین به تدریس زبان مشغول بوده است. پاشا رستمی مثل بسیاری از بازیگران مطرح کشورمان هنرپیشگی را از صحنه تئاتر شروع کرده است. او چند سالی از زندگی اش را در کانادا سپری کرده است و  طی سال هایی که در کانادا بوده تیزرهای تبلیغاتی می‌ساخته و دراین زمینه فعالیت بسیار موفقیت آمیزی هم داشته است. پاشا رستمی بعد از بازگشت به ایران دوباره فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده است.

پاشا رستمی اولین نقش خود را سال ۱۳۸۶ در سریال اغما ایفا کرد و بعد در سال 87 بیش از پیش توانایی خود را در زمینه بازیگری نشان داد. سریال همه بچه‌های من (۱۳۸۷) به کارگردانی مرضیه برومند مثل یک سکوی پرش عالی برای پاشا رستمی عمل کرد و او را در سطح بازیگری به خوبی مطرح کرد. استعداد پاشا رستمی هنرپیشه جوان که در سریال همه بچه‌های من به نمایش گذاشته شد باعث شد راه های زیادی برای او باز شود.

اما این روزها ما پاشا رستمی را با نام حامد لحظه گرگ و میش می شناسیم و شاید کمتر کسی فیلم ها و سریال های دیگر او را به یاد بیاورد. پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش است و در واقع در این سریال نقش دکتر جوانی را ایفا می کند که خارج از ایران زندگی می کند. او برای مدت کوتاهی و به مناسبت مراسم ازدواجش به ایران می آید اما شرایط طوری رقم می خورد و اتفاقاتی پیش می آید که مجبور می شود چند ماه در ایران بماند.

پاشا رستمی یکی از پرطرفدار ترین بازیگران مرد ایرانی است و در صفحه اینستاگرامش فالور های فراوانی دارد. او به ورزش اسکی و فوتبال علاقه فراوانی دارد. او به طور روزانه پیاده‌روی  می‌کند و ورزش بخش مهمی از زندگی اش است. پاشا رستمی در طول روز چندین ساعت مطالعه می کند و اوقات فراغتش را با دوستانش سپری می کند.

پاشا رستمی

آثار پاشا رستمی

– سریال لحظه گرگ و میش ۱۳۹۷

پاشا رستمی

– سریال گمشدگان ۱۳۹۶

– مجموعه آب پریا ۱۳۸۹

– فیلم سینمایی طبقه سوم ۱۳۸۸

– سریال خسته دلان ۱۳۸۸

– سریال همه بچه های من ۱۳۸۷

– سریال اغماء  ۱۳۸۶

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی