کدخبر: ۳۲۴۸۳
تاریخ خبر:

همه چیز درباره زندگی شخصی مرحوم سعید راد + عکس همسران و فرزندان

سعید راد، بازیگر برجسته و محبوب سینمای ایران که اخبار نگران‌کننده‌ای درباره سلامتی‌اش از اواخر سال گذشته منتشر شده بود، تنها سه ماه قبل از تولد ۸۰ سالگی‌اش، دار فانی را وداع گفت.

همه چیز درباره زندگی شخصی مرحوم سعید راد + عکس همسران و فرزندان

ساین خبری پنجره؛ احمدسعید حق‌پرست راد، که با نام هنری سعید راد شناخته می‌شود، در ۴ آبان ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی انصرافی رشته کشاورزی بود و تحصیلات خود را با مدرک دیپلم به پایان رساند. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در سینما آغاز کرد و به سرعت به یکی از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون تبدیل شد.

سعید راد

علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌های ورزشی

سعید راد در جوانی به ورزش بولینگ علاقه‌مند شد و حتی موفق به کسب مقام قهرمانی در این رشته گردید. او عضو باشگاه بولینگ پرسپولیس بود و علاوه بر بولینگ، به دو، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز علاقه‌مند بود.

سعید-راد4

زندگی شخصی و خانوادگی

ازدواج اول

سعید راد در دوران جوانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نگاه و یک پسر به نام سام است.

saeed-rad-3

فرزندان:

نگاه: دندانپزشک

سام: وکیل

نوه‌ها: آریا

سعید راد

آدام همتی: عضو تیم جوانان پرسپولیس و حضور در رده بزرگسالان در زمان مربیگری برانکو

images

وضعیت همسر اول: اطلاعاتی درباره نام و وضعیت همسر اول سعید راد منتشر نشده است.

saeidrad-photokade-1

ازدواج دوم

در سال ۱۳۵۴، سعید راد در ۲۸ سالگی برای بار دوم با نوش‌آفرین، یکی از بازیگران و خواننده‌های مطرح آن زمان، ازدواج کرد. این زندگی مشترک پس از ۱۷ سال به جدایی انجامید و نوش‌آفرین پس از آن ایران را به مقصد هندوستان ترک کرد.

irs01_s3old_10531483540922838496

فرزندان سعید راد و نوش‌آفرین: اطلاعاتی در دسترس نیست.

وضعیت کنونی

سعید راد پس از جدایی از همسران خود، مجرد بود و در حال حاضر نیز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

سعید راد با کارنامه‌ای درخشان و ایفای نقش‌های ماندگار، اثری بی‌بدیل از خود در سینمای ایران به جا گذاشت. از دست دادن این هنرمند بزرگ، فقدانی جبران‌ناپذیر برای دنیای هنر ایران است. یاد و خاطره این هنرمند فقید همیشه در دل علاقه‌مندان به سینما و هنر ایران زنده خواهد ماند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی