کدخبر: ۹۷۵۱
تاریخ خبر:

سلفی جذاب آیسان زنِ محمدرضا گلزار با مادرشوهرش! + عکس

میدونیم که دیگه شما هم از دیدن و شنیدن اسم و رسم و عکس و ویدیوهای محمد رضا گلزار خسته شدین، اما خب باید گفت این واقعیتیه که هستش و رضا گلزاره سینمای ما یه دو هفته‌ای میشه که هر چی مجازیه پر کرده از خودش!

سلفی جذاب آیسان زنِ محمدرضا گلزار با مادرشوهرش! + عکس

این چهره که حالا به جرگه متاهلین جوین شده چندان از خانومش مایه نمیذاره و اونچه که معلومه خیلی نمیخواد آیسان بانو رو وارد قضایای جنجالیش کنه و ترجیحش بر اینه تا بیشتر خودش و رفتار های خودش مورد توجه قرار بگیره!! آخه دیدین که مثلا تتلو و سحر قریشی جهت دیده شدن هر دو با هم وارد راه و رسمی نامتعارف شدند اما گلزار کاری کرد که روی این دو چهره رو هم کم کرد و حسابی بولد تر شد! اما جالبه که بدونید حرف و حدیث های اطراف آقا رضا گلزار هم کاملا به دست و خواست خودش میچرخه! یعنی چی؟ یعنی مثلا میاد و یه ویدیو فسقلی از روز عقدش میذاره و آدمارو کنجکاو میکنه! بعد میاد و یه عکس دسته جمعی از خودش و ساقدوشای آقاش میذاره و بعد هم ویدیویی از تالار و نمای از پشت سر عروس خانوم! همه اینها در حالی که به ترتیب و ریز ریز منتشر میشن، خب مورد توجه قرار میگیرن و یه جورایی کاربر رو تشنه نگه میدارن که بدونه اون پشت مشتا چی میگذره!

از طرفی هم می بینیم که آقا رضا گلزار تا می بینه کمی تا قسمتی حواشی از دستش در رفته و اسمش داره دوباره عادی سازی میشه، میاد و یه سوژه جدید پخش میکنه! حالا این سوژه هم میتونه به دست خودش باشه و هم به دست فن ها و کاربران شیطونی که میخوان دیده بشن!

آخه میدونید که این روزا حتی خیلی از پست و استوری هایی که هیچ ربطی به این موضوع ندارن هم با استفاده از هشتگ گلزار خودشون رو تو اکسپلور میارن بالا و در نتیجه دیده میشن! اما اینبار میخوایم تصویری تازه از محمد رضا گلزار در کنار خونوادش ببینیم که البته بانوان خونوادشون هستند و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتن چرا که میدونید همیشه دیدن چهره های مونث اطرافیان چهره های مشهور برای مخاطب جالبتر به نظر میاد ولی خب نکته اینجاست که مشخص نیست این دقیقا همون روندی هستش که گفتیم کاربر میخواد دیده بشه و حاشیه میسازه و فتوشاپ میزنه، یا وانه واقعیه واقعیه!!

محمدرضا گلزار

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    شرایط نیست برای همه / سعی کنیم خود دار باشیم و شرایط خودمونو قبول کنیم / هر کسی اختیار خودشونو دارند / فقط ارامش و قبول زندگی شخصی و شرایط خود ( همین )

  • مهسا

    والا من نمیدونم چرا همه عاشق گلزار هستن

  • ناشناس

    خداروشکرازدواج‌کردآقای‌محمدرضاگلزار‌الهی‌خوشبخت‌بشن.خیلی‌دوست‌داریم‌❤

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی