کدخبر: ۱۳۰۶۵
تاریخ خبر:

روز سیاه استقلال و خطیر؛ نکونام و هواداران در آستانه انفجار

شرایط استقلال هر روز پیچیده‌تر می‌شود و علی خطیر که در ابتدا مورد حمایت هواداران قرار داشت، الان در وضعیت بسیار متزلزلی قرار دارد.

روز سیاه استقلال و خطیر؛ نکونام و هواداران در آستانه انفجار

عملکرد حجت کریمی در زمان سرپرستی استقلال و بحران بازیکن در استقلال باعث شد که هر روز هواداران این تیم در مقابل ساختمان باشگاه تجمع کنند و انتقادات زیادی را به نحوه مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات داشته باشند. اما برکناری حجت کریمی و انتخاب علی خطیر در ابتدا باعث شد که امیدواری‌هایی در بخشی از هواداران استقلال ایجاد شد. خطیر که در ابتدا از حمایت هواداران برخوردار بود، به مرور زمان و با عدم تحرک مورد انتظار در نقل و انتقالات و انتقاداتی که نکونام نسبت وضعیت موجود داشت، از محبوبیتش کاسته شد. اما باز هم هواداران استقلال امیدوار بودند که در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، اتفاقات مثبتی در وضعیت تیم بیافتد و بازیکنان مورد نظر کادرفنی جذب شوند تا جای خالی ستاره‌هایی مانند قایدی و محبی و سیلوا و غلامی تا حدودی پر شود.

یکی از بازیکنانی که در این مدت هواداران استقلال چشم انتظار جذبش بودند، یاسین سلمانی بود. کایپتان تیم ملی امید که از ابتدای نقل و انتقالات از چهره‌های پرحاشیه تابستان بود و هر روز اخبار مختلفی در مورد مذاکرات این بازیکن با استقلال مخابره می‌شد و انتظار می‌رفت که پس از ناکامی سلمانی در لژیونر شدن، استقلال موفق به جذب این بازیکن شود. اما ورود پرسپولیس به جمع مشتریان سلمانی باعث شد که همه چیز تغییر کند و این بازیکن پس از حواشی و حاشیه‌های تکراری، جذب پرسپولیس شود. اتفاقی که قطعا برای استقلالی‌ها بسیار ناخوشایند است. چرا که نه تنها خودشان موفق به جذب او نشدند، بلکه بازیکن مدنظرشون به رقیب پیوست.

یاسین سلمانی

اما سلمانی تنها ناکامی خطیر نبود. پس از عدم جذب بازیکن‌هایی مثل روبرتو تورس و ماجراهای عجیب منتظر محمد، استقلالی‌ها منتظر ثبت قرارداد رسمی آریا برزگر، مهاجم جوانی بودند که مورد تایید نکونام هم قرار گرفته بود. اما در اتفاقی عجیب که فقط نمونه آن در استقلال مشاهده می‌شود، آریا برزگر در شرایطی که با استقلال قرارداد امضا کرده بود، به نساجی مازندران پیوست. این در شرایطی بود که نکونام در کنفرانس بعد از بازی برابر درباره برزگر و تورانیان گفته بود: «منتظر هستیم در این هفته کارشان درست شود و وارد لیست استقلال شوند.» اتفاقی که سه روز پس از اعلام نظر سرمربی استقلال نه تنها به وقوع نپیوست، بلکه آریا برزگر به نساجی مازندران پیوست! از آن عجیب‌تر که حتی گفته می‌شود نه تنها برزگر از استقلال به صورت قرضی جدا نشده است، بلکه این انتقال قطعی بوده و برزگر دیگر بازیکن استقلال نیست!

آریا برزگر

آریا برزگر

داستان‌های عجیب و منحصر به فرد استقلال هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا میکند. عدم جذب بازیکنان مدنظر نکونام، عدم توانایی در جذب اسپانسر دائم و منابع مالی، بازگشت بازیکنان مازاد به ترکیب تیم و خروج عجیب بازیکنانی که با استقلال قرارداد بسته‌اند.

اتفاقات امروز و ناکامی در جذب سلمانی و شکست در مقابل پرسپولیس در کنار خروج آریا برزگر یک روز سیاه دیگر در کارنامه خطیر خواهد بود و به نظر می‌رسد تکرار این اتفاقات کم کم کاسه صبر جواد نکونام و هواداران استقلال را لبریز کرده است و باید منتظر مصاحبه‌های آتشین جواد نکونام و اعتراضات گسترده هواداران استقلال باشیم، آن هم در شرایطی که رقبای اصلی استقلال مانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتور عملکرد به مراتب بهتری را در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند و از شرایط مالی بهتری هم برخوردارند.

copied
ارسال نظر
 
  • سمی

    جنایتی که بر هوادار آبی رفت همیشه در خاط ر ها می ماند

  • ایرانیان

    آقای خطیر برای شما مدیر عاملی استقلال بز رگ خیلی خیلی زود بود

  • امیر علی

    پس برای چی اومدی استقلال..ضعیفترین مدیرع املی که دیدیم تاالان خطیره..متاسفیم که 3 0 میلیون هوادار ازت حمایت کردن...متاسفیم

  • آرش پرویزی

    هرچقد هم مسئولان قدرت داشته باشن از خدا که قویتر نیستن.میبینم اونروزی روکه چوب خ دا میخوره به آبروی اوناییکه ضداستقلالن و بین اون و پیروزی فرق میزارن.همچنین بازی گنایی مثل بیرانوند و سلمانی بچه قشنگ
    شک نکنید به خفت و خواری میفتن همشون

  • حسین

    وقتیکه یکی مثل قربان زاده (یا جانشینش و یا نهادهای نظارتی)نشسته اند تا یک تخلف ک وچک در استقلال اتفاق بیافتد و یقه باشگاه را بگیرند ولی در تیم‌های رقیب پول‌های ز یر میزی چند ده میلیاردی پرداخت می‌شود و همه می‌گویند اگر مدرک دارید رو کنید بیچا ره خطیر چکار میتونه بکنه؟
    وقتی شا یعه شد علی بیرانوند با ۱۰۰ میلیارد میخاد بیاد استقلال همه تیز کردند که یقه خلافک ار را بگیرند در حالیکه فقط شایعه شد و نه اجرا ولی بعد گفتند با ۱۵ میلیارد رفته پ رسپولیس همه باور کردند که هیچ خلافی در ک ار نیست.الان یاسین سلمانی با سقف قرارداد با پرسپولیس بسته؟
    خدایا خودت هر که را با تخلف و هر که را با سکوتش در برا بر تخلف به دیگران ظلم می‌کند نابود بگردا ن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی