کدخبر: ۳۲۴۵۵
تاریخ خبر:

مکالمه احساسی رامین رضاییان و کیمیا همه را متاثر کرد + ویدئو

رامین رضاییان، ستاره سپاهان، در حالی که روابطش با باشگاه در رسانه‌ها تیره و تار بود، دست به اقدامی احساسی زد که دل‌های بسیاری را شاد کرد.

مکالمه احساسی رامین رضاییان و کیمیا همه را متاثر کرد + ویدئو

سایت خبری پنجره؛‌ در روزهایی که رابطه رامین رضاییان و باشگاه سپاهان دچار مشکلاتی بود، این بازیکن با همراهی باشگاه اقدام به خوشحال کردن یک هوادار سپاهانی کرد. رامین رضاییان که تازه تعطیلات را آغاز کرده بود، با اشتیاق فراوان، مکالمه‌ای پر از احساس با کیمیا داشت.

رامین رضاییان

ویدئوی این مکالمه با صحبت‌های یکی از اعضای رسانه باشگاه سپاهان در منزل کیمیا آغاز می‌شود و زمانی که پیراهن رامین رضاییان در کلکسیون او نمایان می‌شود، مشخص است که این دختر مکالمه‌ای تصویری با ستاره محبوبش خواهد داشت.

در کلکسیون کیمیا، عکسی از او در کنار امید نورافکن و دو پیراهن دیگر که متعلق به رضا میرزایی و فرشاد احمدزاده هستند، نیز دیده می‌شود.

رامین رضاییان

مکالمه رامین و کیمیا با اشتیاق فراوان دخترک سپاهانی آغاز شد و به دلیل احساسات شدید کیمیا و اشک‌هایی که بر گونه‌هایش جاری شد، ناتمام ماند تا پدر و مادرش به کمک او بیایند و دوباره ارتباط برقرار شود. در ادامه مکالمه، رامین رضاییان از خرید ویلچری برقی برای کیمیا گفت که او را بسیار خوشحال کرد. کیمیا نیز بدون آگاهی از آینده، با حرف‌های دلگرم‌کننده‌ای به رامین گفت: «شما بیشتر تمرین کنید، ما بیشتر خوشحال می‌شویم. از صمیم قلبم می‌گویم چه در سپاهان باشید و چه بروید، هر جا هستید موفق باشید.»

رابطه رامین رضاییان با سپاهانی‌ها با موفقیت آغاز شد. او در اولین بازی با پیراهن سپاهان در ورزشگاه آزادی و در جریان پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال، یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند. این رابطه که بسیار خوب شروع شده بود، پس از قهرمانی در جام حذفی و مصاحبه‌ای که رضاییان انجام داد، به فاز جدیدی وارد شد. اما در تمام این مدت، رابطه او با هواداران همیشه در بهترین حالت بود. هرچند که پس از جام ملت‌ها، رامین همان ستاره همیشگی نبود، اما در هفته‌های پایانی به بازیکنی اثرگذار تبدیل شد و با کسب قهرمانی در جام حذفی از سپاهان خداحافظی کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی