کدخبر: ۳۱۷۴۵
تاریخ خبر:

زمان پخش دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴

اسپانیا و فرانسه در محله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر میروند.

زمان پخش دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴

امشب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ آلمان، اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا ۱۹تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که مورد انتظار زیادی قرار دارد، موقعیتی برای نمایش فوتبال برتر از دو تیم معتبر اروپایی است.

مسیر صعود اسپانیا؛ چشم‌نواز مثل سرخ‌ها

اسپانیا با ارائه بازی جذاب و بهره‌وری بالا، در مراحل گروهی با کسب ۹ امتیاز و برتری از ایتالیا، کرواسی و آلبانی، به صورت مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در دیدارهای گذشته نیز با نتایج قاطعانه از گروه خود عبور کرد و به فینال زودهنگام دست یافت.

مسیر صعود فرانسه؛ متزلزل مثل آبی‌ها

فرانسه، به عنوان نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲، با نمایش‌های متفاوت و باختگی، به عنوان دومین تیم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. با وجود چالش‌هایی در مراحل ابتدایی، خروس‌ها با گل به خودی یان فرتونگن در دقایق پایانی، توانستند جواز صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی کسب کنند.

آمار تقابل دو تیم؛ دست بالا ماتادورها نسبت به خروس‌ها

تا کنون اسپانیا و فرانسه ۳۸ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ماتادورها با ۱۶ برد مقابل ۱۳ برد فرانسه و ۷ تساوی، دست بالاتری دارند. آخرین تلاقی دو تیم به لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱ بازمی‌گردد که فرانسه با برتری ۲ بر یک اسپانیا را شکست داد.

ترکیب احتمالی اسپانیا؛ جانشین‌های مناسب برای غایبین بزرگ

اسپانیا با غیبت دنی کارواخال و روبن لونورماند به دلیل محرومیت و مصدومیت، با توجه به حضور بازیکنان تعویضی آماده است. تیم ملی اسپانیا ممکن است با آرایش ۳-۳-۴ به میدان بیاید که اونای سیمون در دروازه و ناچو و آیمریک لاپورته در خط دفاعی قرار دارند. خسوس ناواس و مارک کوکوریا نیز در غیاب کارواخال به ترکیب اضافه می‌شوند.

الکس ریمیرو، دیوید رایا، اونای سیمون، الکس گریمالدو، آیمریک لاپورته، دنی کارواخال، دنی ویویان، ژسوس ناواس، مارک کوکورلا، ناچو، رابین لو نورماند، الکس بائنا، فابین روئیز، فرمین لوپز، میرمندری، می‌پینو، رودری، آلوارو موراتا، آیوزه پرز، دنی اولمو، فران تورس، خوسلو، لمینه یامال، میکل اویارزابال، نیکو ویلیامز.

سرمربی: لوئیس د لا فوئنته

ترکیب احتمالی فرانسه؛ غیبت عجیب گریزمان

فرانسه در این دیدار بدون گریزمان به ترکیب میدانی می‌رود. تیم ملی فرانسه ممکن است با آرایش ۳-۳-۴ با مایک مانیان در دروازه و ویلیام سالیبا و دایوت اوپامکانو در خط دفاعی به میدان بیاید. در خط وسط، انگولو کانته، اورلین چوآمنی و آدرین رابیو قرار دارند و در حمله، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و راندال کولو موانی حضور دارند.

آلفونس آرئولا، بریس سامبا، مایک میگنان، بنجامین پاوارد، دایوت اوپامکانو، فرلاند مندی، ابراهیما کوناته، جاناتان کلاوس، ژول کونده، تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، آدرین رابیو، اورلین چوآمنی، ادواردو گوارن کاماوینگا، امری، یوسف فوفانا، آنتوان گریزمان، بردلی بارکولا، کینگزلی کومان، کیلیان امباپه، مارکوس تورام، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، رندال کولو موانی.

سرمربی: دیدیه دشان

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی