کدخبر: ۳۲۰۴۳
تاریخ خبر:

دعوای هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر رضاییان

انتقال احتمالی رامین رضاییان، مدافع راست باتجربه فوتبال ایران، به استقلال، واکنش‌های متعددی را در پی داشته است. در حالی که هواداران استقلال از این انتقال ابراز خوشحالی می‌کنند، طرفداران پرسپولیس از این موضوع ناراضی هستند و در فضای مجازی با یکدیگر کل‌کل می‌کنند.

دعوای هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر رضاییان

پست خداحافظی رضاییان از سپاهان در اینستاگرام به میدان نبرد هواداران دو تیم تبدیل شده است. استقلالی‌ها در کامنت‌های این پست، برای رضاییان آرزوی موفقیت در تیم جدیدش می‌کنند و از او می‌خواهند که به جمع آبی‌پوشان پایتخت بپیوندد. در مقابل، پرسپولیسی‌ها از این انتقال ناراضی هستند و در تلاشند تا رضاییان را متقاعد به حضور در تیم خود کنند.

در صورت نهایی شدن انتقال رضاییان به استقلال، باید منتظر موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی باشیم. استقلالی‌ها از این انتقال به عنوان پیروزی خود بر رقیب سنتی‌شان یاد خواهند کرد و پرسپولیسی‌ها نیز به دنبال راه‌هایی برای تخلیه خشم و نارضایتی خود خواهند بود.

این کل‌کل مجازی، فقط به فوتبال محدود نمی‌شود و به نوعی نمادی از رقابت دیرینه دو تیم استقلال و پرسپولیس است. هواداران هر دو تیم به دنبال اثبات برتری خود بر طرفداران تیم رقیب هستند و از هیچ فرصتی برای این کار دریغ نمی‌کنند.

هنوز مشخص نیست که در نهایت کدام تیم در این نبرد مجازی پیروز خواهد شد. آنچه مسلم است، این است که این کل‌کل تا زمانی که رضاییان تیم جدید خود را به طور رسمی معرفی نکند، ادامه خواهد داشت.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با دقت اخبار مربوط به انتقال رضاییان را دنبال می‌کنند و منتظر هستند تا ببینند که این بازیکن در نهایت به کدام تیم خواهد پیوست. 

در حال حاضر، فضای مجازی پر از حدس و گمان در مورد آینده رضاییان است. هر دو طرف در تلاشند تا با انتشار پست‌ها و توییت‌های مختلف، نظر خود را به این بازیکن دیکته کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی