کدخبر: ۳۱۵۵۵
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

مجموعه زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال زیر پای مادر با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

پسریال زیر پای مادر که به قلم سعید نعمت‌الله به نگارش درآمده است، نخستین بار در در ماه رمضان سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اجتماعی خانوادگی هستید، می‌توانید سریال زیر پای مادر را از شنبه 16 تیر ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال زیر پای مادر، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال زیر پای مادر هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال زیر پای مادر در 27 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته شده است.

در مجموعه زیر پای مادر کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار، مهدیه نساج، پاوان افسر، آزاده سدیری، داریوش سلیمی، عبدالحمید نوروزی، علی محسنی، پویاجان‌فزا، آتیلا پسیانی، اشکان دلاوری و سهند دستوری به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال زیر پای مادر

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی مردی به‌نام خلیل است که رازی در سینه دارد و از برملا شدنش واهمه دارد.

در خلاصه داستان سریال زیر پای مادر آمده است: خلیل مرد میانسالی است که با پسرش اشکان دور از فامیل در مشهد زندگی می‌کند. همسر خلیل به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش را ترک کرده است. اشکان پس از قبولی در دانشگاه و آشنایی با ستاره، قصد ازدواج با او را دارد؛ به همین خاطر از پدر می‌خواهد برای ازدواجش به خواستگاری ستاره برود.

خلیل که سال‌های سال اشکان را بدون مادر، بزرگ کرده به خواستگاری ستاره می‌رود. اما آن‌ها پس از مدتی متوجه می‌شوند که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند. در این میان عمه‌ی ستاره بزرگ‌ترین مشکل این ازدواج می‌شود.

سریال زیر پای مادر

کارگردان سریال زیر پای مادر

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال زیر پای مادر، در هجدهم بهمن ماه سال 1355 در تهران به دنیا آمد. او با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد.

وی پس از به پایان رساندن تحصیلات متوسطه خود و دریافت دیپلم، به تهران آمد و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره به ادامه تحصیل پرداخت. توفیقی پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از 27 سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به فعالیت هنری خود ادامه داد.

بهرنگ توفیقی در سال 1390 با کارگردانی سریال پرمخاطب مسیر انحرافی، هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت و کارش مورد تحسین قرار گرفت.

از آثار کارنامه هنری وی می‌توان سریال‌های پربیننده و موفق انقلاب زیبا، آمین، زیر پای مادر، افرا، بر سر دوراهی، بی همگان، عقیق و  پدر را نام برد. توفیقی در نوزدهمین جشن دنیای تصویر، نامزد جایزه تندیس حافظ بهترین کارگردان برای مجموعه تلویزیونی پدر شد.

بهرنگ توفیقی متاهل است. او چند سال قبل با خانم سولماز حسینی ازدواج کرد.

سریال زیر پای مادر

عوامل سریال زیر پای مادر

کارگردان: بهرنگ توفیقی

نویسنده: سعید نعمت الله

تهیه کننده: زینب تقوایی

مدیر تولید: مهدی بدرلو

مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی

مدیر صدابرداری: هادی افشار

طراح گریم: مهرنوش طبیبی

طراح لباس و صحنه: محمد صادقی

آهنگساز: آرمان موسی پور

مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی

صداگذار: مهرداد جلوخانی

تدوینگر: امیر شیبان خاقانی

گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان و مجیدمافی

دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی

سریال زیر پای مادر

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زیر پای مادر نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار، مهدیه نساج، پاوان افسر، آزاده سدیری، داریوش سلیمی، عبدالحمید نوروزی، علی محسنی، پویاجان‌فزا، آتیلا پسیانی، اشکان دلاوری و سهند دستوری به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال زیر پای مادر چند قسمتی است؟

این سریال در 27 قسمت 45دقیقه‌ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی