کدخبر: ۱۴۷۴۷
تاریخ خبر:

استقلال اسناد تخلفات پرسپولیس را افشا می‌کند

قانون سقف بودجه مشکلات بسیاری را در همین ابتدای فصل بوجود آورده است و باعث انتقادهای بسیاری شده است.

استقلال اسناد تخلفات پرسپولیس را افشا می‌کند

قانون موسوم به سقف قرارداد یا سقف بودجه در همین ابتدای فصل مشکلات بسیاری را بوجود آورده است و اعتراض‌های بسیاری را در پی داشته است. پس از ماجرای شکایت استقلال، پیکان، تراکتور و پرسپولیس از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه و کسر ۴ امتیاز از سپاهان، حالا مسیر شکایت‌ها به سمت پرسپولیس رفته است. این در شرایطی است که ارکان و اعضای فدراسیون فوتبال هم تخلف پرسپولیس از سقف بودجه و دستورالعمل ناظر بر قراردادها را تاکید کرده‌اند و استقلال بابت این موضوع از پرسپولیس شاکی است.

البته هنوز هیچ حکمی صادر نشده است و حتی اگر پرسپولیس محکوم هم بشود، دقیقاً مانند سپاهان اجازه تجدید نظرخواهی دارد اما نکته اینجاست که استقلال به عنوان باشگاهی که مدیرعاملش در تلویزیون با صراحت عنوان کرد سقف بودجه را دور نزده در بحث پرسپولیس نقش‌آفرینی کرده است.

بر اساس شنیده‌های ما، چندی قبل هنگامی که مدیران ارشد استقلال پرسپولیس سپاهان برای بررسی تخلف احتمالی سپاهان از قانون سقف بودجه در فدراسیون حضور یافته بودند، نماینده استقلال مدعی شد که علاوه بر سپاهانی‌ها، پرونده‌ها و مدارک مربوط به باشگاه پرسپولیس هم باید مد نظر قرار گرفته و بررسی شوند چون بحث‌هایی در مورد این باشگاه هم مطرح است.

البته در آنجا مدیران فدراسیون به استقلالی‌ها گفتند این جلسه فعلاً مربوط به بحث تخلف احتمالی سپاهان است و اگر قرار باشد قضیه پرسپولیس مد نظر قرار بگیرد، باید در زمانی دیگر انجام شود. در آن روز پرونده پرسپولیس بررسی نشد اما استقلال در همان جلسه رسمی به این ماجرا اشاره کرد و خواهان پیگیری پرونده حریف سنتی خود در ارتباط با ماجرای سقف بودجه شد. داستانی که اگر به ضرر پرسپولیس تمام شود قطعاً جنجالی به مراتب بزرگتر از ماجرای محرومیت سپاهان به راه می‌اندازد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی