کدخبر: ۳۱۶۲۸
تاریخ خبر:

چرا کسی برای رفتن اسماعیلی‌فر از پرسپولیس بی‌قراری نمی‌کند؟!

دانیال اسماعیلی‌فر، دفاع راست فصل گذشته پرسپولیس، از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد تا فصل آینده را در تیم تراکتور توپ بزند.

چرا کسی برای رفتن اسماعیلی‌فر از پرسپولیس بی‌قراری نمی‌کند؟!

برترین‌ها: دانیال اسماعیلی‌فر، دفاع راست فصل گذشته پرسپولیس، از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد تا فصل آینده را در تیم تراکتور توپ بزند. آنطور که شنیده می‌شود پیشنهاد مالی بالای تبریزی‌ها عامل اصلی تصمیم جنجالی این ستاره بوده است.

دانیال اسماعیلی‌فر

انتظار می‌رفت با جدایی این بازیکن که در قهرمانی‌های دو سال اخیر پرسپولیسی‌ها نقش مهمی داشت واکنش منفی هواداران این تیم را در پی داشته باشد اما با رصد فضای مجازی مشاهده می‌‌کنیم آنچنان که باید و شاید کسی برای رفتن این ستاره بی‌قراری نمی‌کند! 

کاربری با نام عشق پرسپولیس با انتشار پست خداحافظی این بازیکن نوشت: خب آقای اسماعیلی فر معلومه وقتی لیگ تموم نشده با باشگاه بعدی مذاکره میکنی و قرار داد میبندی دیر میشه !!

گاهی خیلی زود دیر میشه .....

مجید، ردپای قلعه‌نویی را در این جدایی می‌بیند: با جدایی دانیال اسماعیلی فر از ‎پرسپولیس این بازیکن به تیم ملی بازخواهد گشت! اینجاست که مافیا بازی قلعه‌نویی روشن میشه

شاهین خطاب به اسماعیلی‌فر گفت: حالا که رفتی درم پشت سرت ببند

بازیکنی که بازی لیگ تموم نشده فکر پول جای دیگه باشه و قرارداد ببنده بهتره که بره

شخصیت به حرف زدن کتابی نیست به رفتار ادماس

بخاطر پول پشتک زدی میخوای گله ام داشته باشی!؟

کاربر هافبک دفاعی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانیال رفت میخواست نره، کل فصل یا در دفاع سُر میخورد یا هدف سانترش ساعت ورزشگاه بود، آقای درویش یکی جایگزین کن که در حد نام پرسپولیس باشه مثل صادق محرمی.

همچنین هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کمپین آنفالو کردن پیج این ستاره را راه انداخته و نوشتند: بازیکن پول پرست باید  آنفالو بشه

اما صدای بعضی از هواداران این تیم هم از بی‌تفاوتی بقیه درآمده و به این شرایط اعتراض کردند. مثلا کاربر سیر قرمز نوشت: ختم کلام هوادارای پرسپولیس تو باد موفقیت های سال های اخیر خوابیدن و این عدم مطالبه‌گری و عدم واکنش به فروش ستاره ها پرسپولیس رو به دهه هستاد برمیگردونه اگه تراکتور و سپاهان پول دارن، چرا ما نداریم؟ مگه خصوصی نیستیم؟ اگه اونا سقف رو رعایت نمیکنن ما چرا رعایت کنیم؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی