کدخبر: ۳۱۷۶۳
تاریخ خبر:

سفر دوباره درویش به کربلا هواداران پرسپولیس را عصبی کرد!

سفر زیارتی رضا درویش در بحران نقل و انتقالات پرسپولیس هواداران را خشمگین کرد!

سفر دوباره درویش به کربلا هواداران پرسپولیس را عصبی کرد!

سایت خبری پنجره؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در حالی که این باشگاه با بحران نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن کلیدی روبرو است، به سفری زیارتی به کربلا رفته است. این سفر در شرایطی انجام شده که هواداران پرسپولیس از عملکرد ضعیف درویش در پنجره نقل و انتقالات به شدت انتقاد می‌کنند.

جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس و عدم جذب بازیکنان جدید، خشم و نگرانی هواداران این تیم را به شدت افزایش داده است. در این میان، سفر زیارتی درویش به کربلا، بر این نارضایتی‌ها دامن زده و باعث شده است تا بسیاری از هواداران، این سفر را در شرایط فعلی غیرضروری و بی‌توجهی به وضعیت بحرانی تیم محبوبشان تلقی کنند.

هنوز منبع موثقی این سفر را تأیید یا تکذیب نکرده است، اما با توجه به سابقه سفرهای متعدد درویش به عراق، این شایعه به سرعت در بین هواداران پرسپولیس دست به دست شده است.

یکی از هواداران پرسپولیس در توئیتی خطاب به درویش نوشته است: "آقای درویش تا الان 40 درصد ترکیب اصلی پارسال رو از دست دادی؟ سال دیگه که از الان مشخصه اورنوف و عبدالکریم حسن رو نداری. یعنی دو سال پشت هم ناباورانه تو چند هفته آخر قهرمان شدی خودتم باورت نمیشد. الانم که محرم داره شروع شده باید بری سفر کربلا. احتمالا شنیدی دیر یا زود بانک شهر اخراجت میکنه خرابه تحویل میدی که بعدا رضا پرز الگوی بعضی هوادارای ساده پرسپولیس باشه. اخه شما انتخاب بادامکی واسه معاون باشگاه رو ببین. کسی به عنوان سرپرست تیم شهر خودرو مشهد به ایشون پست میداد که معاون باشگاه شده؟"

کانال هواداران پرسپولیس در تلگرام نیز با کنایه به این سفر نوشته است: "بازیکن از آنتالیا میاد میگیم خب الان میاد تمدید، یهویی میبینی رفت کربلا زد التماس دعا! بابا بیا تمدید کن بعد برو جزیره هاوایی!"

این انتقادات نشان می‌دهد که سفر زیارتی رضا درویش در شرایط فعلی، نه تنها کمکی به آرام کردن اوضاع و جلب نظر هواداران نمی‌کند، بلکه باعث افزایش نارضایتی‌ها و تشدید بحران در باشگاه پرسپولیس شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی