کدخبر: ۳۲۳۱۵
تاریخ خبر:

افشاگری جدید از ماجرای بیرانوند؛ استقلال بازی نخورد، پرسپولیس عصبانی شد

در جریان نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم، ماجرای بیرانوند و پیشنهاداتش به استقلال به شدت هواداران پرسپولیس را عصبی کرده است. علی‌رغم فسخ قراردادش با پرسپولیس و شایعات پیرامون تراکتور، گفته می‌شود بیرانوند در تماسی با استقلال، شرایط آنها را پذیرفته بود.

افشاگری جدید از ماجرای بیرانوند؛ استقلال بازی نخورد، پرسپولیس عصبانی شد

نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم هر روز داغ‌تر می‌شود و تنش‌ها بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، استقلال و پرسپولیس، به اوج خود رسیده است. در این میان، ماجرای علی بیرانوند و ارتباطاتش با استقلال باز هم خبرساز شده و پرسپولیسی‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

ماجرای بیرانوند از فسخ قراردادش با پرسپولیس آغاز شد. وی که فصل گذشته نیز چنین اقدامی انجام داده بود، این بار نیز خبرساز شد. تراکتور به عنوان مقصد بعدی بیرانوند مطرح شد، اما شایعاتی از پشیمانی او و تمایلش به بازگشت به پرسپولیس به گوش رسید. با این حال، این بازگشت محقق نشد و تراکتور او را به خدمت گرفت.

در این بین، تأخیر تراکتور در رونمایی از بیرانوند به دلیل شکایت پرسپولیس بود. هواداران پرسپولیس به شدت به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، حمله کردند که چرا به الحاقیه‌ای رضایت داده که موجب جدایی این دروازه‌بان شده است. در همین زمان، بیرانوند به دنبال تیمی دیگر بود و مذاکراتی با سپاهان و استقلال داشت تا از بن‌بست خارج شود.

پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که به هیچ عنوان خواهان بازگشت بیرانوند نیست و مطالبه غرامت ۲۰ میلیاردی از او را مطرح کرد. پس از آن، نام سپاهان به عنوان مقصد احتمالی او مطرح شد، اما سپاهان نیز خیلی زود از این انتقال کنار کشید.

در نهایت، این علیرضا بیرانوند بود که خبر پیوستن رامین رضاییان به استقلال را اعلام کرد. همین موضوع شایعات جدیدی درباره مذاکرات بیرانوند با استقلال به راه انداخت. گفته می‌شود که بیرانوند پس از رد شدن پیشنهاداتش از سوی سپاهان و پرسپولیس، به استقلال پیام فرستاده و تمامی شرایط آنها را پذیرفته بود. 

استقلال نیز در واکنش به این پیام، اعلام کرد که ابتدا منتظر تصمیم سیدحسین حسینی، کاپیتان خود، هستند و در صورت عدم توافق با او، به بیرانوند فکر خواهند کرد. همچنین شرط گذاشتند که اگر توافقی صورت گیرد، قرارداد بدون مذاکره مستقیم و با سقف پرداختی ۳۰ میلیارد تومانی همانند روزبه چشمی به او ارائه خواهد شد. 

در نهایت، هرچند بیرانوند به تراکتور پیوست، اما این افشاگری‌ها باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به شدت عصبانی شوند و حالا همه منتظر حکم نهایی شکایت پرسپولیس از تراکتور و بیرانوند هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی