کدخبر: ۳۲۳۴۹
تاریخ خبر:

امیر قلعه‌نویی در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند دخالت می‌کند؟

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که سرمربی تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی، به هیچ وجه در مسائل حاشیه‌ای مانند پرونده علیرضا بیرانوند دخالت نمی‌کند و تأکید کرد که تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی امری ضروری است.

امیر قلعه‌نویی در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند دخالت می‌کند؟

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در حاشیه سومین جلسه کارگروه نظارت بر تعمیر و مرمت ورزشگاه آزادی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به موضوعات مختلفی از جمله آماده‌سازی ورزشگاه آزادی، تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی و مسئله سربازی بازیکنان پرداخت.

محمدنبی در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: "کار دشواری پیش رو داریم. ضمن تشکر از مسئولین شرکت تجهیز و استادیوم آزادی امیدواریم ورزشگاه آزادی برای میزبانی دیدار تیم ملی ایران و قرقیزستان در ۱۵ شهریور آماده باشد. اما ناظران AFC یک هفته زودتر برای بازدید استادیوم می‌آیند و تمامی موارد را بررسی خواهند کرد."

او اضافه کرد: "همچنین به فکر استادیوم جایگزین هستیم. تمام تلاش ما ابتدا تمرکز روی ورزشگاه آزادی است و سپس گزینه دیگر را بررسی می‌کنیم. برای لیگ نخبگان نیز چنین برنامه‌ای داریم و استادیوم‌های جایگزین برای باشگاه‌ها پیش‌بینی شده است."

نبی تاکید کرد که بخش‌هایی از آماده‌سازی ورزشگاه‌ها به عهده خود باشگاه‌هاست و از آنها خواسته شده تا مشارکت بیشتری داشته باشند. وی افزود: "فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها فقط در حال تسهیل‌گری هستند و باشگاه‌ها میزبان‌های اصلی و وظایف ذاتی آنان محسوب می‌شود."

در مورد جلسه با مسئولان سازمان نیروهای مسلح درباره سربازی فوتبالیست‌ها، نبی گفت: "این یک دغدغه‌ای است که سال‌ها در تیم ملی و باشگاه‌ها وجود دارد. جلسه‌ای را دوشنبه هفته جاری با امیر فولادی خواهیم داشت و امیدواریم تصمیمی به صلاح ورزش کشور و فوتبال ملی اتخاذ شود."

او در خصوص زمان احتمالی اردوی تیم ملی ایران توضیح داد: "لیگ برتر از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود. بعضی از بازیکنان در داخل مشغول خواهند بود و لژیونرها نیز چنین شرایطی دارند. فکر می‌کنم تصمیم آقای قلعه‌نویی با درک این شرایط به گونه‌ای باشد که ۴-۵ روز مانده به مسابقات اردو آغاز شود."

در پاسخ به شایعات درباره دخالت قلعه‌نویی در پرونده علیرضا بیرانوند، محمدنبی تصریح کرد: "اختلافی بین طرفین قرارداد وجود دارد که در کمیته تعیین وضعیت در حال رسیدگی است. آقای قلعه‌نویی هیچ توصیه‌ای درباره این پرونده نکرده و سرمربی تیم ملی در این مسائل ورود نمی‌کند. هرکس مدعی است که چنین مسأله‌ای صورت گرفته، باید مستندات خود را ارائه دهد. این موضوعات از طریق امور حقوقی فدراسیون پیگیری و نتیجه اعلام خواهد شد."

نبی در پایان تأکید کرد که تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و هرگونه شایعه مبنی بر دخالت سرمربی تیم ملی در مسائل حقوقی بازیکنان را رد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی