کدخبر: ۳۲۵۷۷
تاریخ خبر:

انتخاب علی قلی‌زاده: ادامه در لیگ لهستان یا بازگشت به ایران؟

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی و گران‌ترین خرید تاریخ لیگ لهستان، تصمیم نهایی خود را در نقل و انتقالات تابستانی گرفته است.

انتخاب علی قلی‌زاده: ادامه در لیگ لهستان یا بازگشت به ایران؟

سایت خبری پنجره؛ یک سال پس از انتقال شگفت‌انگیز و خبرساز علی قلی‌زاده از شارلروا بلژیک به لخ پوزنان که با رقم رضایت‌نامه یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی، به گران‌ترین خرید تاریخ لیگ استراکلاسا تبدیل شد، او اکنون گزینه جذابی برای چهار تیم بالانشین لیگ برتر فوتبال ایران شده است. با وجود سپری کردن یک فصل سخت و پشت سر گذاشتن دو دوره مصدومیت سنگین، کیفیت بالای فنی قلی‌زاده و بازگشت او از دوران آسیب‌دیدگی، او را به گزینه‌ای جدی برای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تبدیل کرده است. اما رقم بالای رضایت‌نامه او، انتقالش به فوتبال ایران را تقریباً ناممکن کرده است. در همین هیاهوی خبری، این لژیونر ایرانی نخستین بازی رسمی خود را در فصل 25-2024 انجام داد.

با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد پیرامون انتقال قلی‌زاده به ایران و حتی اعلام تمایل جدی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای جذب او، به نظر می‌رسد قلی‌زاده تصمیم گرفته که به عنوان لژیونر در لیگ استراکلاسا به درخشش خود ادامه دهد و از حواشی دور بماند. این وینگر ریزنقش که پس از مصدومیت در دقیقه 78 دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل سوریه در فروردین‌ماه 1402، هفت ماه و هفت روز از میادین دور بود و در پایان فصل اخیر نیز دوباره آسیب‌دیدگی پیدا کرد و دو ماه از بازی‌ها فاصله گرفت، اکنون با انگیزه مضاعف و شرایط مناسب در رقابت‌های رسمی به میدان رفته تا مجدداً شانس بازگشت به تیم ملی را پیدا کند.

قلی‌زاده در فصل اخیر نتوانست خودنمایی زیادی داشته باشد و در 10 مسابقه لیگ استراکلاسا و دو دیدار در جام حذفی لهستان به میدان رفت و موفق به گلزنی یا پاس گل نشد. از ابتدای سال 1402 هم در دو مسابقه دوستانه ملی مقابل بورکینافاسو و اندونزی، دو بازی جام ملت‌های آسیا برابر امارات و سوریه و در نهایت دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان، یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی انجام داده است. او اکنون می‌خواهد با فرار از مصدومیت، نخستین گل خود در رقابت‌های لیگ لهستان را بزند و با درخشش دوباره به پیراهن تیم ملی برسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی