کدخبر: ۵۷۳۷
تاریخ خبر:

همراهی مدیران استقلال با بیانیه پرسپولیس علیه استقلال!

باشگاه استقلال قصد ندارد نسبت به بیانیه پرسپولیس درباره بازیکن‌های استقلال واکنش نشان دهد، چرا که مدیران استقلال مخالف مصاحبه بازیکن‌های این تیم بودند.

همراهی مدیران استقلال با بیانیه پرسپولیس علیه استقلال!

جمعه شب و پس از بازی استقلال و ذوب آهن که تحت تاثیر عدم پرداخت مطالبات استراماچونی قرار داشت، هواداران استقلال به شدت علیه مدیران این تیم و وزارت ورزش شعار دادند. پس از پایان دیدار هم با وجود اینکه با برتری استقلال به پایان رسید، بازیکن‌های استقلال مصاحبه‌های تندی علیه وزارت ورزش و مدیران این تیم انجام دادند و گلایه‌های صریحی از عدم حمایت مسئولین ورزش از استقلال کردند. بازیکن‌های استقلال در مصاحبه‌های پس از بازی با یادآوری نمونه‌های مشابه در تیم رقیب مانند کالدرون و رادوشویچ و برانکو، از بی‌توجهی وزارت ورزش به مسائل استقلال و تبعیض بین این دو تیم گفتند.

پس از این مصاحبه‌ها، باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نسبتا تند به مصاحبه بازیکن‌های استقلال واکنش داد. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: بازیکنان آن باشگاه مختار هستند آن‌قدر ساده باشند که حرف‌های بعضی مدیران آن مجموعه را باور کنند یا برای خوشامد هواداران خودشان در جهت توجیه ایشان یا افکار عمومی گام بردارند، اما نه وقتی که افترا را متوجه پر‌سپولیس می‌کنند. پرسپولیسی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌می‌دارد و مظلومانه از موهبت‌هایی بی‌بهره است که دیگران از آن بهره می‌برند.
در این فوتبال باشگاه‌هایی که از حمایت‌های مالی دولتی یا شبه دولتی بهره‌مند هستند، شناخته شده‌اند و پرسولیس در زمره آن‌ها نیست.
مسوولان آن تیم خاص نمی‌توانند با ایجاد هجمه علیه پرسولیس یا دادن کدهای نادرست به هواداران‌شان مشکلات پیش آمده را حل و بدهی‌های بین‌المللی را تسویه کنند.

پس از مصاحبه بازیکن‌های استقلال و بیانیه پرسپولیس، حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران استقلال قصد واکنش به بیانیه پرسپولیس را ندارند، چرا که اظهارات بازیکن‌های استقلال پس از بازی، به مذاق مدیران این تیم خوش نیامده است، به همین دلیل قصد مقابله به مثل یا ارائه پاسخ به پرسپولیس را ندارند.

copied
ارسال نظر
 
  • هنگامه

    به جای اینکه چشم همدیگر رو در بیارید . ب اهم یار باشید. قرض های همدیگر رو پرداخت کنید در سختیها یارو برادر باشید. نمی بین ید همه در سختی هستند . نمی خواهید بیدار شید.؟

  • امیر

    برای طلب های پیروزی دولت و رئیس جمهور وا رد عمل میشن ولی برای تاج کبیر استقلال که اولین تیم ایران و پر افتخارترین تیم ایر انه پول هیچ بلکه مدیران بی لیاقت میارن س ر کار لعنت به همتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی