کدخبر: ۲۷۹۶۷
تاریخ خبر:

پرسپولیس یک عنوان را به استقلال واگذار کرد

بهترین خط دفاع لیگ در اختیار استقلال است و این تیم کمترین گل خورده را دارد.

پرسپولیس یک عنوان را به استقلال واگذار کرد

یک قانون نانوشته در فوتبال ایران وجود دارد که هر تیمی که بهترین عملکرد دفاعی را داشته باشد در انتهای فصل جام را بالای سر خواهد برد و در سال‌های گذشته معمولا به همین شکل اتفاق افتاده و تیمی که کمترین گل را خورده است در پایان فصل قهرمان لیگ شده است، اما تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر این اتفاق رقم نخورده است.

با ۳ گلی که پرسپولیس در بازی استقلال خوزستان و تک گلی که در بازی با شمس آذر دریافت کرد عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از دست داد و استقلال با ۲ کلین شیت متوالی توانست این عنوان را به دست آورد.

استقلالی‌ها در طول فصل فقط ۱۵ گل دریافت کردند و بالاتر از پرسپولیسی قرار گرفتند که  ۱۸ گل دریافت کرده است، دقیقا در روزی که صدر جدول از دست رفت آبی‌ها این عنوان را به دست آوردند و اگر پرسپولیس در هفته پایانی مقابل رفسنجان پیروز از میدان خارج به درد آنها نخواهد خورد و صرفا بازی با ارقام خواهد بود و روی نتیجه فصل آنها تاثیری نخواهد داشت!

البته آبی‌ها در هفته‌های پایانی کار بزرگی کردند و در حالی که آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند و در یک مسابقه روزبه چشمی را در اختیار نداشتند در سه بازی متوالی مقابل فولاد، نساجی و گل‌گهر دروازه خود را بسته نگه داشتند.

استقلال در بازی هفته آینده مقابل سومین خط حمله ضعیف لیگ از لحاظ آمار خواهد رفت و تقابل مدافعان استقلال با این تیم جالب خواهد بود و باید دید در بازی پایانی فصل هم می‌توانند کلین شیت خود را تکرار کنند و به دنبال معجزه در ورزشگاه آزادی باشند یا شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال استقلال در بازی با پیکان ایمان سلیمی یکی از بهترین بازیکنانشان در بازی‌های پایانی فصل را در اختیار نخواهند داشت و باید دید تا روز شنبه مرادمند یا سهرابیان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند یا استقلال بازهم از بازیکن غیر تخصصی در این پست استفاده می‌کند!

استقلال برای اینکه این عنوان را از دست بدهد باید حداقل ۴ گل مقابل پیکان دریافت کند که این اتفاق بعید به نظر می‌رسد!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی