کدخبر: ۱۳۳۲۱
تاریخ خبر:

فوری: پرسپولیس - النصر در زمین بی‌طرف!

در شرایطی به گفته می‌شد تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر میزبانی خواهند کرد، دیدار پرسپولیس و النصر در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

فوری: پرسپولیس - النصر در زمین بی‌طرف!

پس از ازسرگیری روابط سیاسی ایران و عربستان، گفته می‌شد مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر حل شده است و از این پس باشگاه‌های ایرانی و عربستانی در استادیوم خانگی خود میزبان رقیب خواهند بود، اما به نظر می‌رسد داستان دیدار تیم‌ها در زمین بی‌طرف ادامه خواهد داشت و نه پرسپولیس به عربستان می‌رود و نه النصر و رونالدو به ایران خواهند آمد. با این شرایط به نظر می‌رسد این موضوع شامل دیدار نساجی - الهلال و سپاهان - الاتحاد هم خواهد شد و ستاره‌های جدید تیم‌های عربستانی به ایران نمی‌آیند.

هرچند پیش از این VAR یکی از مشکلات اساسی در راه میزبانی تیم‌های ایرانی بود، اما به نظر می‌رسد مصوبه AFC‌ درباره دیدار تیم‌های عربستانی و ایرانی در ورزشگاه بی‌طرف کماکان پابرجاست.

به گزارش ورزش سه، روزنامه معروف الریاضیه عربستان، دقایقی پیش در خبری فوری مدعی شد که باشگاه النصر، ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات را برای میزبانی از پرسپولیس انتخاب کرد. مسابقه ای که از هفته پنجم مرحله گروهی و در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) برگزار خواهد شد.

الریاضیه نوشته است که مدیریت باشگاه النصر امروز این تصمیم را گرفته و نامه آن را نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد. با این حال، مدیران این باشگاه در انتظار تصمیم پرسپولیس برای انتخاب محل برگزاری دیدار با این تیم از هفته نخست لیگ قهرمانان در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸شهریور) هستند.

باید دید که واکنش مدیران پرسپولیس به این موضوع چه خواهد بود. چنانچه دیدارهای میان باشگاه های ایرانی و سعودی همچنان در کشور ثالث برگزار شود، در نتیجه نساجی و سپاهان نیز برای رویارویی با الهلال و الاتحاد، باید یک کشور بی طرف را برای میزبانی از تیم های عربستانی انتخاب کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی