کدخبر: ۳۱۶۴۱
تاریخ خبر:

مدیرعامل پرسپولیس: دانیال اسماعیلی‌فر رفت تا محروم نشود

در همایش سالانه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به بیان نکات مهمی درباره مسائل مربوط به باشگاه‌ها و چالش‌های پیش‌رو پرداخت.

مدیرعامل پرسپولیس: دانیال اسماعیلی‌فر رفت تا محروم نشود

رضا درویش در حاشیه همایش سالانه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: جلسه اول مربوط به باشگاه‌هایی بود که موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شده‌اند. در این جلسه، شاخص‌های فیفا برای فصل جدید اعلام شد و باشگاه‌ها باید این شاخص‌ها را اجرایی کنند. هر سال این شاخص‌ها سخت‌گیرانه‌تر می‌شوند و بیشتر بر مسائل سخت‌افزاری تأکید دارند.

وی افزود: برخی از این شاخص‌ها در اختیار ما نیستند. برای مثال، ما و استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و رفع معایب آن نیاز به کار ملی دارد. وزیر ورزش نیز بر لزوم بازسازی این ورزشگاه تأکید کرد. در این جلسه تأییدیه مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های موفق نیز اهدا شد.

درویش درباره سقف قراردادها گفت: همه معتقد بودند این قانون خوب است. اگر سالانه ۲۵ درصد به این موارد اضافه نمی‌شد، بودجه باشگاه‌ها به هزار میلیارد تومان می‌رسید. ترکیب تیم ملی نشان می‌دهد فوتبال ما از نظر کیفیتی رشد نکرده، اما مبلغ قراردادها با تورم افزایش یافته است. این رشد قیمت باید کنترل شود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: اگر روزی فدراسیون سقف را هزار میلیارد تومان کند، باشگاه‌ها همه آن را هزینه می‌کنند. ما مدیران توقعات را بالا برده‌ایم و اکنون مدیران باشگاه‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند. قرارداد بازیکنی که پارسال ۲ میلیارد تومان بوده، حالا برای تمدید ۲۰ میلیارد تومان پول می‌خواهد. باید برای این موضوع فکری کرد. فدراسیون نمی‌تواند جلوی این افزایش قیمت را بگیرد و بهتر است سقف بودجه را پایین‌تر بیاورد.

وی درباره سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری گفت: برخی می‌گویند تعداد بازیکنان خارجی را افزایش دهیم، زیرا قیمت آنها کمتر است و این می‌تواند قیمت بازیکنان داخلی را کنترل کند.

درویش درباره پیشنهاد نجومی برخی باشگاه‌ها به بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: نمی‌توانم میزان مبلغ را بگویم، اما وقتی بازیکنی با ۳۰ میلیارد تومان حاضر به امضای قرارداد نیست و پیشنهاد دو تا سه برابری دارد، همه چیز مشخص است.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌فر و ناراحتی این بازیکن گفت: دو شب قبل با او صحبت کردیم. گویا مشکلی بود که نمی‌توانست به پرسپولیس برگردد و گفت اگر برگردم شاید محروم شوم. وقتی بازیکن می‌گوید چند برابر پرسپولیس به ما پول می‌دهند، من راضی نیستم ضرر کنند.

وی درباره گفت‌وگو با محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم اراک، درباره انتقال مهدی لیموچی گفت: وی کسالتی داشت و تنها در این خصوص بیماری‌اش با او صحبت کردیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی