کدخبر: ۳۱۷۹۸
تاریخ خبر:

واکنش غیرمنتظره پروین به بیرانوند؛ سکوت!

​در حالی که اکثر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به انتقادات علیه علیرضا بیرانوند پیوستند، علی پروین ترجیح داد سکوت اختیار کند و هیچ موضعی علیه این دروازه‌بان نگیرد.

واکنش غیرمنتظره پروین به بیرانوند؛ سکوت!

پس از انتشار پستی اینستاگرامی از سوی علیرضا بیرانوند که در آن از برخی پیشکسوتان پرسپولیس انتقاد کرده بود، واکنش‌های شدیدی از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه به دنبال داشت. در این پست، بیرانوند پرسیده بود: «مگر پیشکسوتان برای پرسپولیس چه کرده‌اند؟» این اظهارنظر، موجی از انتقادات را برانگیخت.

واکنش پیشکسوتان پرسپولیس

در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس، مرتضی فنونی‌زاده تمامی پیشکسوتان را جمع کرد تا علیه بیرانوند موضع‌گیری کنند. این حرکت با مصاحبه‌های تند بهزاد داداش‌زاده، حسن شیرمحمدی و دیگر بازیکنان دهه ۶۰ و ۷۰ همراه شد. پیش از این نیز نفراتی مانند پایان رافت، حمید درخشان، ابراهیم آشتیانی، ضیا عربشاهی و فرشاد پیوس نظرات خود را علیه بیرانوند بیان کرده بودند.

سکوت علی پروین

در این میان، علی پروین، برخلاف سایر پیشکسوتان، هیچ واکنشی نشان نداد. این رفتار از پروین که همیشه سعی کرده است در برابر انتقادات و حواشی سکوت اختیار کند، بی‌سابقه نیست. پروین در گذشته نیز به جای پاسخ دادن به انتقادات، با جمله معروف «آن‌ها شاگردان من هستند و مثل بچه‌هایم می‌مانند» از گفتگو درباره آن‌ها خودداری کرده است.

نمونه‌های قبلی سکوت پروین

پروین در طول سال‌ها بارها مورد انتقاد بازیکنان قدیمی پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها قرار گرفته است. از جمله این انتقادات می‌توان به مصاحبه‌های علی دایی، احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، وحید قلیچ و بهروز رهبری‌فرد اشاره کرد. با این حال، پروین همیشه با سکوت و بدون پاسخگویی به این انتقادات برخورد کرده است.

این رفتار پروین بار دیگر در مواجهه با اظهارات بیرانوند نیز تکرار شد. اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران ترجیح داد به جای پیوستن به موج انتقادات، سکوت کند و نشان دهد که همچنان به سیاست قدیمی خود پایبند است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی