کدخبر: ۳۱۹۳۰
تاریخ خبر:

استوری جنجالی سپهر حیدری علیه رضا درویش!

سپهر حیدری، پیشکسوت این باشگاه، در واکنش به این اتفاقات، مدعی شده که مدیریت باشگاه به جای حل مشکلات، باعث فراری دادن بازیکنان شده است.

استوری جنجالی سپهر حیدری علیه رضا درویش!

سایت خبری پنجره؛ در روزهای اخیر، شاهد جدایی‌های متعدد از تیم پرسپولیس بوده‌ایم که انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. سپهر حیدری، پیشکسوت این باشگاه، در واکنش به این اتفاقات، مدعی شده که مدیریت باشگاه به جای حل مشکلات، باعث فراری دادن بازیکنان شده است.

حیدری: مدیریت با خط دروازه و دفاع چه کرد؟

حیدری در استوری خود در اینستاگرام، خطاب به رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، نوشت: "مدیریت با خط دروازه و دفاع تیم قهرمان چه کرد؟ دینامیت نمی‌کرد که! از 5 نفر خط دروازه و دفاع 4 نفر را فراری داد، آن هم با سرعت نور. از امروز پلن رو خط هافبک شروع میشه، قبلا یکی رو فراری داد. این خط تا چند نفر جا داره پرز؟"

حیدری: مشکلات پرسپولیس به خاطر مدیریت است

سپهرحیدری که یکی از منتقدین همیشگی عملکرد درویش بوده است، معتقد است که مشکلات باشگاه پرسپولیس به دلیل عملکرد اشتباه مدیریت این باشگاه به وجود آمده است. او بارها در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای خود، از درویش انتقاد کرده و خواستار تغییر در مدیریت باشگاه شده است.

آیا جدایی‌ها ادامه خواهد داشت؟

هنوز مشخص نیست که جدایی‌های پرسپولیس به پایان رسیده است یا خیر. هواداران این تیم نگران هستند که در ادامه شاهد از دست دادن بازیکنان کلیدی دیگر باشند. باید منتظر ماند و دید که مدیریت باشگاه چه برنامه‌ای برای جبران این جدایی‌ها دارد.

این خبر می‌تواند برای هواداران پرسپولیس که نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند، جالب توجه باشد. همچنین، برای علاقمندان به فوتبال ایران که اخبار نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند، جذاب خواهد بود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی