کدخبر: ۳۲۲۰۳
تاریخ خبر:

خبر خوش نظام وظیفه برای ابوالفضل جلالی

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که نگاه این حوزه به بازیکنان مشمول تیم ملی فوتبال ایران مثبت است و در جهت مساعدت قرار دارد.

خبر خوش نظام وظیفه برای ابوالفضل جلالی

سایت خبری پنجره؛ رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که نگاه این حوزه به بازیکنان مشمول تیم ملی فوتبال ایران مثبت است و در جهت مساعدت قرار دارد.

یکی از نگرانی‌های کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، وضعیت خدمت سربازی برخی از بازیکنان لژیونر و لیگ برتری است. به عنوان مثال، امید نورافکن از سپاهان جدا شده و احتمال دارد برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان انزلی برود. ابوالفضل جلالی، مدافع - هافبک استقلال، نیز شرایط مشابهی دارد و منتظر تعیین تکلیف خود است. بازیکنانی چون علی قلی‌زاده، پیام نیازمند و اللهیار صیادمنش هم به دلیل قانون تعویق اعزام فعلاً برای خدمت سربازی اقدام نکرده‌اند.

با آغاز بازی‌های مقدماتی جام جهانی از شهریور ماه، ممکن است امیر قلعه‌نویی برخی از بازیکنان مشمول را در اختیار نداشته باشد. امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: "هفته آینده جلسه‌ای با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای فدراسیون‌های والیبال و بسکتبال برگزار خواهیم کرد و نتیجه را از طریق روابط عمومی حوزه نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد."

وی افزود: "نگاه ما مثبت و در جهت مساعدت به تیم ملی فوتبال کشور است. بازیکنان لیگ برتری که مشمول شده‌اند باید تکلیف سربازی‌شان را مشخص کنند، اما برای بخش تیم ملی نگاه ما مساعد است. البته باید نظر حوزه‌های مرتبط با بخش سربازی و بخش‌های ذی‌نفع را بگیریم و قطعی کنیم. اطلاعات دقیق از طریق روابط عمومی نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهد شد."

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی