کدخبر: ۳۲۶۱۹
تاریخ خبر:

شایعه عجیب؛ هزینه دو میلیون دلاری پرسپولیس برای بازیکن مراکشی

پرسپولیس با سبقت از الاهلی مصر در جذب یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی، گام بزرگی برداشته است. این بازیکن که به تهران نزدیک شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

شایعه عجیب؛ هزینه دو میلیون دلاری پرسپولیس برای بازیکن مراکشی

پرسپولیس در رقابت برای جذب یحیی عطیه‌الله از الاهلی مصر جلو افتاده و حضور این مدافع چپ مراکشی در تهران تقریباً قطعی شده است. عبدالکریم حسن با مبلغی حدود ۱.۵ میلیون دلار به علاوه یک هفته اردوی پرسپولیس در قطر، رضایتنامه خود را دریافت کرد و به الوکره در لیگ ستارگان قطر پیوست. او که برای آغاز تمرینات به ایران نیامده بود، در یک پست اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و انتقالش به قطر را تأیید کرد.

مدیران پرسپولیس از چند روز قبل به دنبال جذب جانشینی برای عبدالکریم حسن بودند و یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ تیم ملی مراکش، یکی از گزینه‌ها بود. عطیه‌الله که عضو باشگاه سوچی در لیگ روسیه است و همراه این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده، در ابتدا به دنبال جدایی رایگان بود، اما به نتیجه نرسید.

به غیر از پرسپولیس، باشگاه الاهلی مصر نیز علاقه زیادی به جذب یحیی عطیه‌الله دارد. الاهلی مصر در نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و این امر مدیران باشگاه را بر آن داشته تا هرطور شده، عطیه‌الله را جذب کنند. مارسل کوهلر سوئیسی درخواست استخدام این بازیکن را در حالی ارائه داد که باشگاه الاهلی به دنبال خرید قرضی عطیه‌الله بود اما سوچی می‌خواست او را قطعی بفروشد.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در این مسیر از الاهلی پیشی گرفته و توانسته تا حدود زیادی یحیی عطیه‌الله را به حضور در لیگ ایران ترغیب کند. طبق گزارش وب‌سایت tarkesa، این بازیکن حالا به پرسپولیس و لیگ ایران نزدیک شده است. آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه پس از مذاکره با الاهلی، مقصد این بازیکن را فاش کرد. او تأکید کرد سوچی در حال توافق با یک تیم ایرانی برای حضور این بازیکن مراکشی در تهران است.

در مورد مبلغ رضایتنامه عطیه‌الله نیز شایعات زیادی وجود دارد. یک سایت عربی فاش کرد که پرسپولیس قرار است دو میلیون دلار برای رضایتنامه یحیی عطیه‌الله هزینه کند. این ادعا به نظر نمی‌رسد واقعی باشد، زیرا پرسپولیس عبدالکریم حسن را از دست داد تا از این طریق درآمدزایی کند و حالا بعید است بیشتر از آن مبلغ را برای جذب جانشین مدافع قطری هزینه کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی