کدخبر: ۳۱۷۲۸
تاریخ خبر:

پادرمیانی سپهر حیدری برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس!

سپهر حیدری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در استوری اخیر خود اعلام کرده که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، علاقمند به بازگشت به این تیم است.

پادرمیانی سپهر حیدری برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان محبوب پرسپولیس، که فصل گذشته با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد، زمزمه‌هایی از بازگشت او به جمع سرخپوشان به گوش می‌رسد. سپهر حیدری، پیشکسوت پرسپولیس، در این راستا پادرمیانی کرده و از علاقه بیرانوند برای بازگشت به تیم خبر داده است.

علاقه بیرانوند به بازگشت

سپهر حیدری با انتشار متنی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که در صحبت‌هایی که با علیرضا بیرانوند داشته، او ابراز تمایل به بازگشت به پرسپولیس کرده است. حیدری در این متن نوشته است: "بخدا این بچه مشاور خوب نداره... من باهاش همش دارم صحبت می‌کنم، اون چیزی تو دلش نیست، اونو با نقشه دارن شارژ می‌کنند و عصبی می‌کنند خرابش کنند... می‌دونم از دستش ناراحت هستید، حقم دارید، از یک سری حرفهاش ناراحت باشید، ولی بخدا اون مشاور خوب نداره."

حیدری: پرسپولیس بدون بیرانوند ضعیف می‌شود

حیدری در ادامه با تاکید بر نقش کلیدی بیرانوند در موفقیت‌های پرسپولیس، عنوان می‌کند: "مطمئن باشید اگر بره هر گلر ایرانی که بگیرند ۲۰٪ علی هم نمیتونه به تیم کمک کنه و خیال دفاع راحت نیست." او همچنین با اشاره به "دشمنان پرسپولیس" که در کمین هستند، از هواداران می‌خواهد که برای بازگشت بیرانوند به تیم متحد شوند: "یادمون باشه هممون به خاطر پرسپولیس از خودمون گذشتیم، این دفعه هم اگر ناراحتی از علی به دل گرفتید به خاطر پرسپولیس و زحمات گذشته اش ببخشید و کمکش کنیم برگرده."

بازگشت بیرانوند می‌تواند مانع از جدایی سایر بازیکنان شود

حیدری در پایان این متن به نکته‌ای ظریف اشاره می‌کند و می‌گوید: "مطمئن باشید علی بر گرده خیلی از بازیکنان که قصد جدایی شاید داشته باشند جدا نمیشن و اونا هم با همین شرایط میمونند که دوباره بتونند دل شما هوادارا رو شاد کنند."

آیا بیرانوند به پرسپولیس بازخواهد گشت؟

هنوز مشخص نیست که بیرانوند در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. او در حال حاضر با پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها نیز روبرو است. با این حال، صحبت‌های سپهر حیدری نشان می‌دهد که تمایل به بازگشت به پرسپولیس در او وجود دارد. هواداران پرسپولیس نیز منتظر شنیدن خبرهای خوش در این خصوص هستند.

پادر میانی سپهر حیدری برای بازگشت بیرانوند

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی