کدخبر: ۳۱۹۹۳
تاریخ خبر:

حکم اعدام مرد افغان؛ متجاوز ۹ زن در پارک مهرگان لغو شد!

در پارکی در شرق تهران، روایت هولناکی از تعرض به زنان توسط مردی افغان رقم خورد.

حکم اعدام مرد افغان؛ متجاوز ۹ زن در پارک مهرگان لغو شد!

سایت خبری پنجره؛ در پارکی در شرق تهران، روایت هولناکی از تعرض به زنان توسط مردی افغان رقم خورد. مردی که با فریب و حیله طعمه‌های خود را به دام می‌انداخت و بی‌رحمانه به آنها تجاوز می‌کرد. اما در پیچ و تاب این پرونده جنایی، رازهای تکان‌دهنده‌ای برملا می‌شود و مرد متجاوز ادعاهای عجیبی را مطرح می‌کند.

مردی با نقاب عشق، شیطانی در تاریکی شب:

مرد افغان با چهره‌ای پوشیده در نقاب عشق، طعمه‌های خود را در تاریکی شب شکار می‌کرد. او با پرسیدن ساعت و یا درخواست شماره تلفن، به زنان نزدیک می‌شد و در یک چشم بهم زدن، آنها را به مکانی خلوت می‌کشاند. در آنجا، با خشونت و بی‌رحمی تمام، نقشه شوم خود را اجرا می‌کرد و قربانیان بیچاره را مورد تجاوز قرار می‌داد.

فریادهای خاموش در سکوت پارک:

سکوت پارک، فریادهای خفه شده زنان را در خود فرو می‌بلعید. هر کدام از قربانیان، داستانی غم‌انگیز از جنایتی هولناک را روایت می‌کردند. آنها از مردی با جثه درشت و لهجه غلیظ افغانستانی می‌گفتند که با تهدید چاقو و خشونت بی‌رحمانه، زندگی آنها را به تباهی کشانده بود.

دوربین‌ها، شاهدان خاموش جنایت:

دوربین‌های مداربسته، شاهدان خاموش جنایت بودند. آنها تصاویری از مرد افغان را در حال پرسه زدن در پارک و تعقیب زنان ضبط کرده بودند. ردپای شیطانی او در تصاویر، گره‌ای دیگر از این پرونده پیچیده را باز می‌کرد.

DNA، مهر تاییدی بر جنایت:

آزمایش DNA، مهر تاییدی بر جنایت بود. نمونه‌برداری از لباس قربانیان و بدن مرد افغان، مطابقت DNA آنها را ثابت کرد. دیگر هیچ راه گریزی برای مرد متجاوز باقی نمانده بود.

دادگاه، تقابل عشق و جنایت:

در دادگاه، تقابل عجیبی بین عشق و جنایت رقم خورد. مرد افغان که متهم به تعرض به 9 زن بود، با قاطعیت اتهامات را رد کرد و مدعی شد عاشق همسرش است و هیچ زنی را جز او نمی‌بیند. او گفت: "من سال‌هاست که زن و بچه دارم و فقط به فکر همسرم هستم."

اما شواهد، گویای داستانی دیگر بودند:

دوربین‌های مداربسته، فریادهای قربانیان، و آزمایش DNA، گویای داستانی دیگر بودند. در نهایت، دادگاه پس از سه جلسه رسیدگی، مرد افغان را به اعدام محکوم کرد.

نقطه عطف در پرونده:

اما در اقدامی غیرمنتظره، دیوان عالی کشور رأی صادره را نقض کرد. بررسی دقیق پرونده نشان داد که گفته‌های دو نفر از قربانیان با محتویات پرونده همخوانی ندارد. این موضوع، نقطه عطفی در پرونده رقم زد و پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه ارجاع شد.

سرنوشت مرد افغان در هاله‌ای از ابهام:

اکنون، سرنوشت مرد افغان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. او بار دیگر در دادگاه حاضر خواهد شد و باید منتظر رای نهایی عدالت باشد. این پرونده جنایی، بار دیگر زنگ خطر را به صدا در می‌آورد و نشان می‌دهد که هیچ زنی در هیچ مکانی از گزند جنایتکاران در امان نیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی