کدخبر: ۱۲۰۹۱
تاریخ خبر:

توافق پرسپولیس با مهاجم همیشه مصدوم

بنا بر اخبار غیر رسمی، استفان یووتیچ با پرسپولیس به توافق رسیده است و به زودی وارد تهران خواهد شد.

توافق پرسپولیس با مهاجم همیشه مصدوم

دنیل رامیرز، خبرنگار اسپانیایی که اولین‌بار خبر توافق پرسپولیس و لوکادیا را منتشر کرد، در توییتی خبر داد که استفان یووتیچ با پرسپولیس به توافق رسید. استفان یووتیچ در صورت توافق کامل  برای امضای قرارداد با پرسپولیس وارد تهران خواهد شد.

استفان یووتیچ

گفته می‌شود که پرسپولیس پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی به یووتیچ داده است اما خود یووتیچ درخواست ۹۵۰ هزار یورویی دارد.

در همین زمینه اعتماد آنلاین در گزارشی دیگر نوشت: از روز گذشته بحث انتقال استفان یووتیچ مهاجم اهل مونته‌نگرو به پرسپولیس مطرح شد. این بازیکن ۳۳ ساله سابقه بازی در تیم‌های منچسترسیتی و اینتر و سویا را در کارنامه دارد.

با این حال آنچه باعث تعجب اهالی فوتبال شده این است که یووتیچ در تمام تیم‌هایی که در سه سال گذشته حضور داشته مصدوم بوده و چندان بازی نکرده است. این سوابق از روی اطلاعات به ثبت رسیده او در سایت ترنسفرمارکت استخراج شده است.

او از سال ۲۰۲۱ به این سو در چند مصدومیت پیاپی به ترتیب ۳۵ روز، ۱۴ روز، ۳۱ روز، ۶۹ روز و ۳۳ روز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده است. یووتیچ در آخرین تیمی که در آن حضور داشته یعنی هرتابرلین در طول دو فصل تنها در ۳۳ بازی به میدان رفته و البته ۱۰ گل هم به ثمر رسانده است. 

جدا از این مساله ایجنت این بازیکن از پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی کرد!

این وضعیت باعث شده گمانه‌زنی‌ها به سمتی برود که یا دلال‌ها در حال پروموت این بازیکن در لیگ ایران هستند یا واقعا باشگاه پرسپولیس یا به شیوه مستقیم یا با استفاده از یک ایجنت دیگر در حال رایزنی با مهاجم مونته‌نگرویی است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی