کدخبر: ۳۱۸۴۰
تاریخ خبر:

خداحافظی رسمی ترابی از پرسپولیس؛ ستاره محبوب راهی تبریز شد!

مهدی ترابی، هافبک تکنیکی و محبوب پرسپولیس، بعد از چند سال حضور در این تیم، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و با عقد قراردادی به تیم تراکتور پیوست.

خداحافظی رسمی ترابی از پرسپولیس؛ ستاره محبوب راهی تبریز شد!

سایت خبری پنجره؛ مهدی ترابی، هافبک تکنیکی و محبوب پرسپولیس، بعد از چند سال حضور در این تیم، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و با عقد قراردادی به تیم تراکتور پیوست. این خبر که در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون آن مطرح بود، سرانجام به طور رسمی تایید شد و هواداران پرسپولیس را در شوکی بزرگ فرو برد.

ترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم، دلایل جدایی خود از پرسپولیس را نیاز به تغییر و چالش جدید عنوان کرد و گفت: "به لحاظ تاکتیکی و روحی نیاز داشتم که با دیدگاه ماندن در بهترین فرم فوتبالم، به صلاحدید کارشناسان دلسوزی که وجود دارند و ابعاد ورزشی و شخصیتی من را آنالیز می‌کنند، برای مدتی تغییر تیم بدهم."

او در ادامه با تاکید بر اینکه همیشه یک پرسپولیسی خواهد ماند، از هواداران این تیم خواست که جدایی او را درک کنند و گفت: "هیچ تغییری در پرسپولیسی بودن مهدی ترابی ایجاد نشده و از هواداران هم می‌خواهم که این را بپذیرند. به آنها قول می‌دهم که عدم حضورم در پرسپولیس فقط یک غیبت باشد که در بحث فنی ضرورت داشته و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد."

ترابی با رد شایعات مربوط به پیشنهاد مالی وسوسه‌کننده تراکتور، گفت: "این حرف قبل از اینکه توهین به من باشد توهین به هواداران است. کوچکترین عضو هوادار پرسپولیس تیمش را با بزرگترین خواسته‌ها عوض نمی‌کند آن وقت بازیکن ممکن است عوض کند؟ کسی نمی‌تواند بگوید من برای پول به تراکتور رفتم، واقعاً پول مقابل عشق به پرسپولیس بی‌معنی است و من واقعاً بر اساس تشخیص کارشناس‌هایی که قبول‌شان دارم و دلسوز پرسپولیس هم هستند تصمیم گرفتم مدتی از خانه خودم فاصله بگیرد."

هافبک سابق پرسپولیس در مورد احتمال بازگشت به این تیم در آینده گفت: "ان‌شاءالله؛ یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم."

ترابی در پایان صحبت‌های خود با ابراز امیدواری برای موفقیت تراکتور در فصل جدید، گفت: "همین جا به هواداران تراکتور و مردم تبریز و ترک زبان‌های عزیز قول می‌دهم مهدی ترابی به کمک بقیه تیم همه توان‌مان را برای قهرمانی می‌گذاریم. آنها منتظر قهرمانی باشند و ما هم تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت."

جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس بدون شک ضربه بزرگی به این تیم خواهد بود. باید دید یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی این ستاره محبوب در نظر دارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی