کدخبر: ۳۲۲۸۲
تاریخ خبر:

بیرانوند نمک بر زخم پرسپولیسی‌ها پاشید!

بیرانوند پس از جدایی از پرسپولیس، به دنبال لنگر انداختن در ساحل آبی استقلال بود؟

بیرانوند نمک بر زخم پرسپولیسی‌ها پاشید!

سایت خبری پنجره؛ بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند و جدایی‌ها و پیوستن‌های جنجالی، داغ محافل هواداران را گرم کرده است. در این میان، جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و شایعات پیرامون پیوستن او به استقلال، یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات این فصل بوده است.

در این خبر به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا بیرانوند در آستانه پوشیدن پیراهن آبی استقلال بود یا این فقط یک شایعه بود؟

بیرانوند پس از فسخ قرارداد خود با پرسپولیس، در بلاتکلیفی به سر می‌برد. برخی منابع از مذاکره او با سپاهان خبر می‌دادند، اما این انتقال نهایی نشد. در همین حین، زمزمه‌هایی از تمایل بیرانوند برای پیوستن به استقلال به گوش می‌رسید.

این شایعات زمانی قوت گرفت که بیرانوند در یک اقدام عجیب، خبر انتقال رامین رضاییان به استقلال را رسانه‌ای کرد. برخی این اقدام را نشانه‌ای از تمایل او برای پیوستن به رقیب سنتی پرسپولیس می‌دانستند.

با این حال، استقلال با سیاستی محتاطانه به این موضوع ورود کرد. مدیران استقلال اعلام کردند که در صورت جدایی سیدحسین حسینی، به دنبال جذب دروازه‌بان جدید هستند، اما مذاکره‌ای با بیرانوند انجام نخواهد داد.

گویا استقلال به دنبال تکرار اتفاقات فصل گذشته و سوء استفاده بیرانوند از نام این باشگاه نبود.

در نهایت، بیرانوند راهی تراکتور شد و پرونده حضور او در استقلال بسته شد.

هنوز مشخص نیست که آیا بیرانوند واقعاً قصد پیوستن به استقلال را داشت یا این فقط یک شایعه بود.

اما آنچه مسلم است، این است که جدایی او از پرسپولیس و شایعات پیرامون پیوستن به استقلال، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات این فصل بوده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی