کدخبر: ۳۱۷۲۹
تاریخ خبر:

معضل مالی پرسپولیس حل شد + عکس

در حالی که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر به یکی از معضلات اصلی این تیم تبدیل شده بود، به نظر می‌رسد این باشگاه در نهایت موفق به حل این مشکل شده است. پرسپولیس با انتشار نامه‌ای رسمی، محل تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی خود را تشریح کرد.

معضل مالی پرسپولیس حل شد + عکس

طبق این نامه، باشگاه پرسپولیس با همکاری بانک شهر موفق به تامین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات معوقه خود شده است. بخشی از این منابع از محل آزادسازی سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت باشگاه به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تامین شده و مابقی نیز توسط بانک شهر به صورت وام به باشگاه پرداخت شده است.

باشگاه پرسپولیس با استفاده از این منابع مالی، تمام مطالبات بازیکنان و کادر فنی خود از فصل گذشته را به طور کامل تسویه کرده است. این اقدام باشگاه، گامی مهم در جهت ثبات مالی و حفظ روحیه بازیکنان برای شروع فصل جدید خواهد بود.

این خبر برای هواداران پرسپولیس که در سال‌های اخیر شاهد مشکلات مالی باشگاه خود بوده‌اند، بسیار خوشحال‌کننده است. حل شدن معضل مالی باشگاه، امیدواری‌ها را برای کسب موفقیت در فصل جدید افزایش می‌دهد.

در این نامه به جزئیات بیشتری در خصوص نحوه بازپرداخت وام توسط باشگاه به بانک شهر اشاره نشده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که باشگاه پرسپولیس باید برای حل دائمی مشکل منابع مالی خود، به دنبال راهکارهای بلندمدت‌تری مانند افزایش درآمدزایی از طریق حق پخش و اسپانسرینگ باشد.

با وجود این، حل شدن موقت مشکل مالی باشگاه پرسپولیس، خبر مسرت‌بخشی برای هواداران این تیم خواهد بود و امیدها را برای کسب موفقیت در فصل جدید زنده نگه خواهد داشت.

محل تامین مالی پرسپولیس

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی