کدخبر: ۳۱۹۳۳
تاریخ خبر:

افشاگری جنجالی درویش: قرارداد ۶۸ میلیاردی برای یک بازیکن پرسپولیس؟!

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در روزهای اخیر شاهد جنجال‌های زیادی بوده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در اظهاراتی انتقادی به "قدرت‌های صنعتی" و "روابط غیر فوتبالی" در این بازار اشاره کرد و مدعی شد که این عوامل مانع از جذب بازیکنان مورد نظر این باشگاه شده‌اند.

افشاگری جنجالی درویش: قرارداد ۶۸ میلیاردی برای یک بازیکن پرسپولیس؟!

سایت خبری پنجره؛ بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در روزهای اخیر شاهد جنجال‌های زیادی بوده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در اظهاراتی انتقادی به "قدرت‌های صنعتی" و "روابط غیر فوتبالی" در این بازار اشاره کرد و مدعی شد که این عوامل مانع از جذب بازیکنان مورد نظر این باشگاه شده‌اند.

درویش: مبالغ قراردادها به طرز عجیبی افزایش یافته است

درویش با گلایه از افزایش نجومی قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات، به مورد یکی از بازیکنان جدا شده از پرسپولیس اشاره کرد که با تیمی دیگر قراردادی 68 میلیاردی بسته است. او این مبلغ را غیرقابل باور دانست و آن را ظلم به سایر بازیکنان عنوان کرد.

مدیرعامل پرسپولیس: قوای صنعتی بر قوای ورزشی غلبه کرده‌اند

درویش در ادامه صحبت‌های خود، عدم موفقیت پرسپولیس در جذب مهدی لیموچی را به "توافق مدیران بالا دستی" با سپاهان نسبت داد. او معتقد است که در این انتقال، "روابط غیر فوتبالی و صنعتی" بر "شایستگی‌های ورزشی" غلبه کرده است.

درویش: برخی تیم‌ها سقف بودجه را زیر پا می‌گذارند

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به موضوع زیر پا گذاشتن سقف بودجه توسط برخی از تیم‌ها اشاره کرد. او این موضوع را "غیرقانونی" دانست و خواستار برخورد با متخلفان شد.

درویش: پرسپولیس در دو فصل اخیر 150 میلیارد تومان آپشن قهرمانی پرداخت کرده است

درویش در ادامه با بیان اینکه برخی از باشگاه‌ها "نه تنها بازار بلکه فوتبال را خراب کرده‌اند"، به پرداخت 150 میلیارد تومان آپشن قهرمانی توسط پرسپولیس در دو فصل اخیر اشاره کرد. او این موضوع را نشان‌دهنده تعهد باشگاه به موفقیت و تلاش برای قهرمانی دانست.

درویش: هواداران بدانند که بهترین‌ها را جذب خواهیم کرد

مدیرعامل پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود خطاب به هواداران این تیم گفت که آنها نگران جذب بهترین بازیکنان برای تیم محبوبشان نباشند. او تاکید کرد که پرسپولیس تسلیم "فضای مجازی" و "دلالی" نخواهد شد و با قدرت در بازار نقل و انتقالات حضور خواهد داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی