خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۷۲۷
تاریخ خبر:

ایلجیما، سریالی که کره را تسخیر کرد!داستان، بازیگران، زمان پخش و هر آنچه باید بدانید

سریال ایلجیما یک سریال کره ای بر اساس یک داستان تاریخی مهیج است که کادر بازیگران کره ای درخشانی دارد و بسیار پرطرفدار شده است.

ایلجیما، سریالی که کره را تسخیر کرد!داستان، بازیگران، زمان پخش و هر آنچه باید بدانید

ایلجیما سریال کره ای، قهرمانی شبیه رابین هوود

به گزارش خبرنگار تلویزیونی ایونا به نقل از نمناک، به تازگی سریالی کره ای به نام ایلجیما هر شب از شبکه تماشا پخش می شود، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی لی یونگ-سوکو نویسندگی چوی ران و بازی لی جون گی، هان هیو جو، لی یونگ-آه و پارک شی-هو یکی از پربیننده‌ترین سریال‌ها در کره بوده است، پس از پخش این سریال از تلویزیون ایران برای بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال های کره ای این سوال پیش می آید که ایلجیما به چه معناست و ایلجیما کیست؟ 

سریال ایلجیما

ایلجیما کیست؟

ایلجیما نام یک فرد الهام گرفته شده از یک کمیک تاریخی است، کمیک استریپ ایلجیما که بین سال‌های 1975 و 1977 منتشر شد. این سریال درباره یک شخصیت نقابدار شبیه رابین هود در دوران چوسون بر اساس فولکلور چینی از سلسله مینگ است که از نظر مکانی در پادشاهی قدیم کره و قرن 16 بوده است.

سریال ایلجیما

خلاصه داستان سریال ایلیجیما

داستان این سریال در مورد فردی اشراف‌زاده به نام «وون هو لی» است که سه قاتل به دستور امپراتور می خواهند او را به قتل برسانند، پسر این اشراف زاده به نام جئون لی که حافظه اش را از دست داده از دست جنایتکاران جان سالم به در می‌برد و به فرزند خواندگی توسط یک دزد پذیرفته شده و در آن خانواده بزرگ می شود اما سالها بعد حافظه اش را به دست آورده و در پی کشف راز قتل پدرش می رود، او با مردم فقیر مهربان بوده و میان آن‌ها به «ایلجیما» معروف می‌شود و....

بازیگران اصلی سریال ایلیجیما

لی جون گی

هان هیو جو

لی یونگ-آه

پارک شی-هو

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها