خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۴۷۶
تاریخ خبر:

متلک تند وتیز رضا شاهرودی به علیرضا بیرانوند

رضا شاهرودی اعتقاد دارد ذات بیرانوند مانند پیکان است.

متلک تند وتیز رضا شاهرودی به  علیرضا بیرانوند

طرفداری: علیرضا بیرانوند پس از اتمام لیگ بیست‌وسوم به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش، قرارداد خود با پرسپولیس  را فسخ کرد تا موج جدیدی از حواشی در فوتبال ایران ایجاد شود.

بیرانوند برای دومین فصل متوالی قرارداد خود را فسخ کرد و حالا کمتر هوادار پرسپولیس پیدا می‌شود که مایل بازگشت این دروازه‌بان به تیم محبوب خود باشد. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم دو بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که قصد خروج از این تیم را دارند و جدایی آن‌ها را باید محتمل بدانیم.

رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس با انتشار دو استوری اینستاگرامی به بیرانوند کنایه‌های سنگینی زد. در ادامه استوری‌های شاهرودی را مشاهده می‌کنید:

رضا شاهرودی

copied
ارسال نظر
 
  • نسترن

    سلام اقای درویش خوبین عزیزمن یکی از هودارهای پرسپولیسم بی زحمت علی بیرو رو ببخشید که بیاد تو باشگاه پرسپولیس که قرار داد ببنده عزیز ما علی بیرو رو بخشیدیم امیدوارم که شما علی بیرو رو ببخشید که بیاد تو پرسپولیس که قرار دادش رو امضا بکنه ؟ما هوادارها علی بیرو رو دوستش داریم عزیز باهاش این کاررو نکنید برگردانیدش به باشگاه خودش پرسپولیس عزیز دست از لج و لجبازی هم بردارید وباهم دیگه اشتی بکنید عزیز دوست داریم که بیرو بیاد تو پرسپولیس بمونه عزیز

  • تاجیک

    لطفا خواهشن به هیج وجه این ادم نمک نشناس بیرو بی اصالت رادپروندشو ببند بره اقای درویش این خواسته اکثریت هواداران است پار سال با حمایت ما برگشت کاسبیشو کرد دیگه ب سه بزار بره رفیعی. عابدزاده لک نیازمند فرا عباسی و خیلیهای دیگه هستن که ارزوی ا ین پیراهن را دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها