خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۵۲۴
تاریخ خبر:

تکلیف دروازه بان استقلال مشخص شد؟

آبی‌پوشان پایتخت برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی با چالش جالب‌توجهی در خط دروازه مواجه هستند.

تکلیف دروازه بان استقلال مشخص شد؟

هواداران استقلال همزمان با رصد اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، چشم‌انتظار آن هستند تا فعالیت آبی‌ها در بازار تابستانه آغاز شود اما همچنان خبری از تغییر و تحولات در فهرست آبی‌پوشان پایتخت نیست؛ ضمن آنکه گفته می‌شود همچنان مجوز کار جواد نکونام صادر نشده و این مسئله سرعت ورود آبی‌ها به بازار تابستانه را کُند کرده است. هر چند که بعد از مدت‌ها طرح گلایه از وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال از سوی هواداران این تیم، سرانجام آبی‌ها امروز در بیانیه‌ای کوتاه توضیح دادند که فعالیت‌ها در حال انجام است و به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد!

دروازه بان استقلال

مدیران باشگاه استقلال درصدد رفع مشکلات جواد نکونام برای ادامه همکاری هستند و در این میان، یکی از اتفاقات ویژه و جالب‌توجه پیرامون استقلال به خط دروازه این تیم باز می‌گردد؛ به‌طوری‌که کادرفنی آبی‌ها برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، با چالش انتخاب برترین‌ها در خط دروازه‌ مواجه هستند. جالب آنکه در حال حاضر، نام 4 دروازه‌بان ملی‌پوش در فهرست آبی‌ها به چشم می‌آید اما با این وجود در روزهای اخیر بحث خرید دروازه‌بان خارجی مطرح شده است!

حسینی همچنان در نقش شماره یک

حسین حسینی یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشت و برحسب آمار و ارقام، نه‌تنها در زمینه ثبت کلین‌شیت و ثبت کمترین گل خورده توانست بهترین رکورد را از خود به جای بگذارد بلکه براساس مجموع پارامترهای آماری، حسینی به عنوان برترین دروازه‌بان فصل از سوی «متریکا» انتخاب شد و بالاترین نمره را به‌دست آورد. بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم، زمزمه‌هایی درباره ممنوع‌الکاری حسینی و وجود مشکلات جزئی برای او مطرح شد و به همین واسطه نام حسین حسینی از فهرست تیم ملی هم کنار رفت اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مشکلات غیرفوتبالی حسینی حل شده و او در فصل جدید، همچنان دروازه‌بان شماره یک استقلال خواهد بود.

آینده مبهم ۳ دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش!

محمدرضا خالدآبادی که در تیم امید ایران دروازه‌بان شماره یک است، در فصل اخیر تنها در یک مسابقه فرصت بازی در ترکیب استقلال را در غیاب حسین حسینیِ محروم به‌دست آورد. خالدآبادی که به دنبال کسب فرصت بازی بیشتر است، در سودای جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت است و بحث سرباز شدن این بازیکن جوان هم مطرح است. با این وجود گفته می‌شود که محمدرضا خالدآبادی برای اتخاذ تصمیم نهایی چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت کادرفنی استقلال است و در صورت ادامه حضور جواد نکونام، احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان برای کسب فرصت بازی بیشتر دور از ذهن نیست.

سینا سعیدی‌فر که او هم عضو تیم ملی امید ایران است، در فصل اخیر با امضای قراردادی قرضی راهی شمس‌آذر قزوین شد اما زیرسایه درخشش علیرضا جعفرپور فرصت بازی کافی را به‌دست نیاورد و حالا بار دیگر نام او در فهرست استقلال دیده می‌شود. محمدجواد کیا هم که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی جوانان ایران است، دیگر دروازه‌بان حاضر در فهرست استقلال است تا در پست دروازه‌بان، آبی‌ها غنی‌ترین تیم لیگ باشند و از حضور مهره‌های ملی‌پوش در ترکیب خود بهره ببرند. هر چند که سعیدی‌فر و کیا هم آینده‌ای مبهم در استقلال دارند و احتمال جدایی‌شان از جمع آبی‌پوشان پایتخت مطرح است.

نام دروازه‌بان کروات روی میز است!

جواد نکونام در شرایطی فهرست خود را به مدیران باشگاه استقلال ارائه داده که به مانند فصل گذشته یکی از اولویت‌های او جذب دروازه‌بان خارجی است؛ آن‌هم در حالی‌که در فصل گذشته، آبی‌ها ضعفی در خط دروازه نداشتند و در حال حاضر نام ۴ دروازه‌بان ملی‌پوش در رده‌های سنی مختلف تیم ملی در فهرست استقلال دیده می‌شود. با این وجود گفته می‌شود که نام یک دروازه‌بان اهل کشور کرواسی در فهرست نکونام است و باید دید در صورت جذب گزینه مدنظر سرمربی استقلال، چه تغییراتی در فهرست آبی‌پوشان پایتخت اعمال خواهد شد و از میان ۴ دروازه‌بان موجود در فهرست آبی‌ها، کدام بازیکنان تصمیم به ترک استقلال می‌گیرند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها